væg

Hejsa.

For et år siden var konen og jeg på et mini cruise til Oslo, naturligvis var skibet state-of-the-art, men noget jeg forelskede mig i var de vægge der var på toilettet. Det var nogle træplader der var laminerede så det lignede marmor. Nu har jeg så søgt alle de steder jeg kunne komme i tanke om, men jeg kan ikke finde nogen der forhandler disse plader. Nogen her der ved hvor man kan finde dem?
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Der skal du have fat i et skibsværft eller et firma der laver skibsapetering. Det er nogle specielle plader der skal lave op til nogle meget høje krav til brandsikkerhed og giftighed mm. ellers må det ikke bruges på passagerskibe idag.

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

Ellers kan du finde et malerfirma, der har special i marmorering/ådring osv.
Så kan du får imiteret marmor også:)

Faglært bygningsmaler, gør-det-selv og autodidakt ud i renovering af husmandssted 
Skrevet af Fam. Hansen den 31-03-2009 06:05
Hejsa.

For et år siden var konen og jeg på et mini cruise til Oslo, naturligvis var skibet state-of-the-art, men noget jeg forelskede mig i var de vægge der var på toilettet. Det var nogle træplader der var laminerede så det lignede marmor. Nu har jeg så søgt alle de steder jeg kunne komme i tanke om, men jeg kan ikke finde nogen der forhandler disse plader. Nogen her der ved hvor man kan finde dem?
Hej Fam. Hansen

Prøv lige at gå ind på www.formica.eu.com og klik på "products" dernæst på "patterns" så får du en hel del forskellige sten og marmor lignende overflader frem.

Det er laminat som bruges til f.eks. bordplader, gulv og vægpaneler som de laver.

Jeg bruger selv laminat fra bla. denne fabrik i min produktion, det er en meget stærk laminat.

Du kan gå på trælasten eller i en køkkenforretning, de kan få laminaten presset på en hvilken som helst plade ved deres bordpladeleverandør.

M.V.H.
Georg Gearløs

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også