Gulvvarme - el

Hej alle,
Vi er igang med at renovere vores badeværelse og skal i den forbindelse lægge el-gulvvarme.
Det SKAL være el, da der ikke er andre muligheder i vores hus/område - og vi har regnet på prisen, og ved godt, at det er dyrt... men vi vil altså have det.
Mit spørgsmål er om der er nogen forslag til fabrikat/mærke mm.
Det skal kunne lægges lige under fliserne.

Jeg vil også gerne høre om nogen har erfaringer med alufolie til varme reflektion ifm. el-varme i gulvet.
Jeg er klar over at det ikke er optimalt ifm. isolering, men hvis det kan "pege" varmen i den rigtige retning, så ville det jo være super - og vi har ikke meget plads at give af til ekstra alm. isolering. Jeg har brug for et produktnavn mm. samt evt. vejledning i læggearbejdet.

Der har sikkert været tråde om dette tidligere, men jeg kan ikke få søgefunktionen til at vise mig noget, så jeg håber I kan hjælpe - TAK!

Venlig hilsen Katrine.


navigare necesse est
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
ved god det ikke er det svar du søger, men jeg er selv igang med et renoverings project! og i første omgang ville jeg også "nøjes" med en el-måtte i bad.... men efter et par dage, blev vi enige om at banke lortet totalt op, og begynde forfra med isolering osv. osv.. det er den billigste løsning i længden!!!

men en devi måtte ar vel toppen, når det skal være på den måde!! kender ikke folie modellen! :)

Det kommer ikke an på, hvor meget hjerne man har - men hvordan man bruger det man har.

(Elektriker)
 

Hejsa

jeg har el-gulvvarme i vores køkken og bryggers, og vil anbefale at I køber en en DeviReg 550, da den har programmerbar timer, og er intelligent (den begynder f.eks ikke at skrue op, bare fordi man lufter lidt ud).

Isoleringsmæssigt, ved jeg dog ikke om alufolie vil virke.

mvh
Jørgen
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis