Tråden er låst

KØBES DVDFILM

KØBES DVDFILM MED FØLGENDE SKUESPILLER

ARNOLD SCHWARZENEGGER

CHARLES BRONSON

CHUCK NORRIS

CLINT EASTWOOD

JEAN CLAUDE VAN DAMME

JOHN WAYNE

STEVEN SEAGAL

SYLVESTER STALLONE

HAR NOGLE FILM MED HVER SKUESPILLER

SKRIV HVAD MAN GERNE VEL AF MED AF DISSE SKUESPILLER

SÅ TAGER VI DET DERFRA PRISEN SNAKKE VI OGSÅ OM

VENLIG HILSEN MOVIEMAN

P.S. HELST I SILKEBORG OG OMEGN

KØBES DVDFILM MED FØLGENDE SKUESPILLER ARNOLD... Vis hele indlægget
15 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
HAHA, HAR ET PAR du kan købe, 150 PR. STK.

AME

hej AME FOR DET FØRSTE HVAD ER TITEL PÅ FILM OG FOR DET ANDET ER PRISEN IKKE LIGE MIG

MOVIEMAN

LARS ON DET KAN GODT VÆRE DU PRØVE AT LAVE SJOV HER MEN SÅ FIND LIGE EN BØRNEHAVE AT SKRIVE TIL FOR DE BESKEDER DU SKRIVE KAN JEG IKKE BRUGER TIL NOGET OG SÅ ER DET JO SPILD AF DIN OG MIN TID SÅ STOP DET FIS SLUT

MOVIEMAN

Man kan jo altid udlede mange ting. F.eks. benytter de sig af samme måde at underskrive på (et par ekstra linier - med venlig hilsen indrykket og nogle streger nedenunder. Selv stavefejlene er ens...

Når det så er sagt, vil det måske være lettere, hvis du skriver hvilke film, der ønskes.

Planlæg positivt - konsekvensberegn negativt. 

HEJ FRANKE JEG KAN SE AT DER ER MERE INTERESSER AT SKRIVE OM HVORDAN MAN HAR SKRIVET OG OM DER ER STAVEFEJL I EN INDLÆG NU SKAL MAN LIGE TÆNKER PÅ KUNNE JO VÆRE EN FEJL AT MAN HAR SKRIVET FEJL ELLER OGSÅ KAN DET JO VÆRE MAN ER LIDT ELLER MEGET ORDBLIND MEN SELV DE ORDBLINDE HAR OGSÅ LOV AT SKRIVE HERINDE .

MIN INDLÆG HANDLER OM DVDFILM OG IKKE ANDET .

JA JEG KUNNE GODT SKRIVE HVAD FOR NOGLE FILM JEG MANGLER MEN JEG HAR VALGT AT SKRIVE DE SKUESPILLER JEG HAR INTERESSER FOR SÅ KAN MAN SKRIVE DE FILM MAN VEL SÆLGER MED DE SKUESPILLER

MOVIEMAN

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis