Hermed et godt råd til rensning af spa

Vi købte for et par år siden et hus, hvor der er et badekar spa. Et sådanne skal jo indimellem have renset rør, så der ikke kommer besynderlige og ildelugtende gevækster i vandet, når boblerne bliver tændt.

Desværre er de officielle midler på markedet ikke udpræget sundt - ej heller billigt. Derfor har jeg - helt fældigt må jeg nok indrømme - fundet et geniralt alternativ med UNDRI Haverenser, som jeg har fundet hos Stark.

Det er en flydende sæbetype fra island - og samtidig et naturprodukt. I en 1 liters flaske har jeg til cirka 6 behandlinger.

Jeg hælder vand i badekarret. Tilsætter 1-1½ dl. UNDRI. Tænder systemet et par gange, så det bliver blandet, og så lader jeg det stå i rørene natten over. Næste morgen skyller jeg igennem med rent vand, og så er rørene rene

Nu kan jeg jo risikere, at der kommer nogle eksperter og nedsabler min metode, ud fra alle mulige bakterieargumenter. MEN - det virker, og alle målinger af vandet viser, det er helt i orden.

Og så kan jeg samtidig rense det med god samvittighed, for de flasker med rensevædske, jeg kan få hos materialisten, er godt nok noget giftigt l¤&%##.

Hermed er rådet givet videre.

Hvis du vil brokke dig, når du bliver udsat for dårlig service og uprofessionel optræden, skal du også huske at rose, når du oplever det modsatte!

0 svar
 Følg tråden
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis