"sejt" bakgear

Hej.

Jeg har en Opel Astra, som i lang tid har været lidt genstridig i bakgearet. Det er ikke det store problem for mig, da jeg kender den. Men kender man den ikke kommer man let til at frimbringe den forfærdentlige "skift gearkasse" lyd Krrrrggg.

Nu vil jeg gerne forsøge at sælge øsen. Og kunne derfor godt tænke mig at få det fixet.
Har hele tiden tænkt at der nok skal en helt ny gearkasse til, men kan huske noget om at hvis det kun er bakgearet den er rigtig gal med, så er det nogetmed at man kan stille lidt på ..??

Eller hvordan?
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
det er nemt og stille på gearet, der er en rigtig go guide på opelpower, som fortæller hvordan. men hvil de 5 andre gear er helt i orden, så er det ikke der fejlen er, mange gange hjælper det med en ny go gang gearolie. og hvis intet af det virker skal man måske til og kikke på forbindelsen fra gearstang til gearkassen, der kan man sætte nye nye bøsninger i, hvis de gamle er slappe og gearstangen føles upræsis. og hvis det ikke hjælper er der nok kun en anden gearkasse.

mvh
en anden opel kører

Venner er som tygge gumme de klistre alt sammen :-)

Tusinde tak for det! :) Tja de andre gear er måske heller ikke helt som nye, men ok vil jeg mene. Jeg tænker ihvertfald ikke over det..

Jeg vil kigge de ting igennem ud har foreslået.

TAK
Det var da så lidt, så håber jeg da at du kan finde "fejlen"

Venner er som tygge gumme de klistre alt sammen :-)

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis