Pris for VVS arbejde

Hej
Jeg har fået til tilbud på udskiftning af kloakrør, 1 nyt afløb til bruser (aflangt unidrain) og afløb 1 til toilet og trækning af nye vandrør bruser, toilet og vask.

Det er et lille toiletrum hvor hovedfaldstamme kommer ned oppe fra lige uden fpr døren og er nemt tilgængelig og løber gennem badeværelsen og ud i vejen. Vandrørene kommer samme sted fra og der skal trækkes nye!

Der skal være bruser nede i venstre højrne og toilet ved siden af og vask til højre når man kommer ind af døren...

røret i bunden der går på tværs til tilkobles vaskemaskine (som skal stå i venstre højrne) og køkkeafløb (køkken er på venstre side af badeværelset)

Alle kloakrør ligger der i forvejen men skal udskiftes da det meste er gl betonrør dog ikke det sidste stykke ud til vejen og den der kommer oppefra det er pvc!

Jeg har fået et tilbud på 20.500 + moms! desværre er arbejdsløn mv ikke specificeret men synes det er lige i overkanten..?

Hvad siger i?

(ved godt jeg skal have et tilbud som er specificeret for at få tilskud...)
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Nu fortæller du ikke om de skal grave det hele ud og dække til igen eller om alt er klart til at skifte rørende.
Og uden at vide dette er det ikke let at sige om det er et godt eller skidt tilbud.

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

Jeg er igang med et projekt der ligner dit og havde besøg af min vvs-mand fornylig. Han sagde at det kostede ca. 22.000 for at lave vvs-arbejdet i et badeværelse - så var det næsten lige meget hvor stort det var. Det er alligevel minimalt hvor meget med nogle ekstra meter rør - det er monteringsarbejdet der koster.

Om prisen var excl. moms, ved jeg desværre ikke og jeg har ikke modtaget et endeligt tilbud endnu.

Jeg symtes det lyder helt tåbeligt..!!!

Vores nabo har lige haft en kloakmester ude og lavet et afløb om til afløb OG toilet OG vaskemaskine.. Det kostede 2000,- inkl kvittering.

Alt var gravet op så det var kun montering af ny kloak til eksisterende beton kloak
Jeg har fået udført samme stykke arbejd som beskrives her. der fik jeg en regning på 11.000 og det var uden tilbud, for jeg vidste vvs manden laver et godt stykke arbejd.

Hilsen Thorben
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis