Hvordan fjerner man Norton

Jeg har forsøgt at fjerne Norton fra min bærbare, men kan ikke få de sidste rester væk. Der dukker irriterende beskeder op hele tiden.

Har nogen et godt råd?

Træd ikke på mine ledninger :o)
20 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
hvad har du gjort for at fjerne det og hvilke beskeder er det der dukker op?
Skrevet af phwinther den 24-03-2009 12:57
Kan anbefale Norton Removal Tool (søg på google og du får nogle fine links til Symantec) hvis du ikke har prøvet den endnu.


Netop !!
Nogle versioner af Nortons programmer KRÆVER dette værktøj for at du kan fjerne det - har netop udført konvertering til AVG hos svigermor.

Bruger selv nyeste gratis "avast!" 4.8

LuneLund: Once I thought I was wrong, but I was mistaken...

Ring til Norton Support og fortæle dem, at du skal have fjernet ALT. Det gjorde jeg, da det desværre ikke er noget, man bare gør.

Og det er ganske enkelt pisseirriterende, det skal være så omstændigt at fjerne Norton, og jeg anbefaler derfor også alle i min omgangskreds til at bruge noget andet!

Hvis du vil brokke dig, når du bliver udsat for dårlig service og uprofessionel optræden, skal du også huske at rose, når du oplever det modsatte!

Det er jeg bestemt ikke enige i. For det er sgu slemt, når Norton laver et betalingsprodukt, som er mere end almindeligt vanskeligt at fjerne fra computereren for den almindelige computerbruger.

Hvis du vil brokke dig, når du bliver udsat for dårlig service og uprofessionel optræden, skal du også huske at rose, når du oplever det modsatte!

Det er ud til, at Norton blev slettet. Har ikke nået et se på den bærbare, efter den genstartede, men måske når jeg det i aften. Foreløbig tak for hjælpen.

Jeg skal nok vende tilbage.


Træd ikke på mine ledninger :o)
Skrevet af jonasvs den 25-03-2009 18:47
Det er jeg bestemt ikke enige i. For det er sgu slemt, når Norton laver et betalingsprodukt, som er mere end almindeligt vanskeligt at fjerne fra computereren for den almindelige computerbruger.


Jeg mener nu ikke, det er "mere end almindelig vanskeligt" at fjerne, når de ligefrem giver værktøjet til at fjerne det automatisk.

Grunden til, at det skal være lidt "omstændigt" er jo , at sikkerheden har størst prioritet - hvilket jeg mener forsvarer fremgangsmåden til fulde, eftersom dét er hele pointen med at have programmet installeret


LuneLund: Once I thought I was wrong, but I was mistaken...

Her er et link, som kan fjerne Norton:

www.vnunet.com/vnunet/downloads/2194674/

Mvh.

AnnaN

Der manglede noget i linket. Det skal se sådan her ud:

www.vnunet.com/vnunet/downloads/2194674/norton-removal-tool

AnnaN

Der er yderligere 10 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis