Bosch eller indesit

Hej stå og skal købe mig en ny vaske maskine . i den ikke for dyre ende Finanskrise.   hehe .   Har set på en bosch til 2500 og en gorenje til 2800. Men har nu set en der indesit et mærke jeg aldrig har hørt om som kan det dobbelte til 2999,-

Min spørgsmål lyder nu da boschen og gorenjen er så billig er det fordi de billige modeller fra dem er lige så dårlig kvalietet som no name.
HVad mærke vil i gå efter . skal man bare går en stor bue uden om indesit. vil helst have en maskine der holde mere en 5 år .som min tørretumbler fra harald skrald
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg havde samme spørgsmål for 2 mdr. siden. Blev frarådet Indesit. Købte en Bosch 8 KG / 1600 rpm. i elgiganten til 3995 stærkt nedsat. Den er lige gået i stykker, kan kun køre uden jord, men ellers en ok maskine. Kan ikke vælge 70 graders vask, hvilket irriterer min kone. El giganten har tit storebror maskinen til 4444 kr. Men hvis du har krise så er det jo ikke prisen.

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 

God aften Mr. Maggo

Jeg mener ikke du skal gå så højt op i navnet på hvidevaren, da mange af de mærker som forhandles i danmark bliver produceret på de samme fabrikker og indmaden også bliver leveret af f.eks. AEG,Bosch.

Altså vaskemaskinemotoren i f.eks. en Brandt/blomberg står der AEG på.

Du skal nok nærmere kikke på hvor meget maskine får du i forhold til prisen.

Ps. jeg har handlet med hvidevare nu i ca. 20 år. i forbindelse med min køkken/inventar produktion.

M.V.H.

Georg Gearløs

Har kikke på denne http://www.wupti.com/Produkter/Hvidevarer/Vaskemaskiner/WIXXL166_(Wupti).html

Mod den bosch som de har i elgiganten til 2500

Eller denne http://www.wupti.com/Produkter/Hvidevarer/Vaskemaskiner/WA72145_(Wupti).html


Eller er der en i kan anbefale i pris klasse på til 3500

Hej igen Mr Maggo

Jeg vil mene du får mest for pengene i at købe Indesit, du får jo den samme garanti som hvis du køber et andet mærke og indmaden er fra de samme underleverandører.

Iøvrigt har Indesit været på det danske marked de senere år.

M.V.H.

Georg Gearløs

Jeg har en bosch opvaskemaskine som har kørt i flere år uden et eneste problem.

Og jeg har en Indesit vaskemaskine, som støjer en anelse mere end vores tidligere AEG, men ellers har kørt upåklageligt i 4 år.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis