maling til bilen

hej hvor finder jeg noget billig maling til biler, til sprøjtepistol

på forhånd tak
9 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
billig maling?
ved ik om det er billigt men flauen skjoldt har maling til sprøjte pistol men køb noget ordentligt så det ik glider af hvis der kommer lidt benzin eller diesel på.
det en gammel polo cupe, der skal males mat sort, hvor finder jeg sådan noget maskinemalje

Jeg købte esbjerg maskinmaling i sort blank, malede en gammel bmw det blev et okay resultat i forhold til prisen.

De har det i de fleste maskin forretninger

som chr-hj skriver , kan det købes i de fleste landbrugsmaskinforretninger
Esbjerg maskinemalje kan du få i både blank sort og matsort , og vil du ofre et par hundrede kr mere , er det en god ide at komme 5-8 % hærderlak i , det gør det meget nemmere at male med og samtidig er det ikke så sart mht temperaturen og tøretid

den sorte koster lidt mere , da der er flere farvepigmenter i , har selv lige købt 5 L sort og 1 L hærderlak , det blev til 900 kr inc moms , men der er så også til 1½ bil
Annonce
okay kanon takker for de fine svar tror godt jeg kan klare den nu =)

Thomas
selv tak , ellers siger du bare til , kan se du ikke bor så langt fra mig , hvis der bliver behov for det , kan du jo se hvordan maskinmalingen ser ud efter lakering
ja tak det kunne da godt være
Lækkert topic, lige det info jeg ledte efter :D

Står ikke akut og skal male en bil, men vil helt vildt gerne prøve at male én selv, og havde fået lidt info om det her traktormaling, som jo lyder helt perfekt :) både prismæssigt og håndteringsmæssigt.

Hvor lang tid skal det tørre, og hvor varmt skal der være i kabinen/garagen? Er det ikke omkring 25-28 grader?

God udluftning er naturligvis et must, og jeg har adgang til en stor kompressor, så mangler bare en god overkop pistol, til når jeg engang skal forsøge mig :) Nogen anbefalinger på det punkt?

Jeg suger alt det viden og info til mig som jeg kan :D

Mvh Thomas
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også