Vinduer og døre med fejl fra Pro-Tec

Jeg vil gerne fortælle om mine dårlige erfaringer med Herning Tømmergård (XL-Byg) og Pro Tec Vinduer A/S, Holstebro.

Sidste år (uge 14 - 2008) fik jeg leveret 14 vinduer, 2 facade døre og 1 terrassedør fra Pro Tec Vinduer A/S.
Elementerne er købt og bestilt gennem Herning Tømmergård.

Fejl og mangler:

7 termoruder havde fejl i glasset.

Alle tætningslister på tophængte vinduer gabte mellem 1-2 cm.

Terrassedøren var skæv – Forskel på kryds mål ca. 1 cm. Kunne ikke monteres uden at skiver og bremse blev taget af.

Tætningslister er udskifter 3 gange på begge facade døre (yderdøre). Dørene er stadig utætte og det skyldes nok, at hængslerne er monteret forkert. Placeret for langt inde i karmen.
(Ved montering af dørene kunne de ikke lukkes fordi tætningslisten på hængselsiden sad i klemme.)

Udluftningsventil på terrassedøren sidder for tæt på selve døren og laver mærker i døren.

4 skrammer på et tophængt vindue, og underkanten er skæv.


Trods mange henvendelser (reklamation) til Herning Tømmergård og mindst 5 besøg af servicemontører fra Pro Tec Vinduer A/S er de 3 sidstnævnte fejl endnu ikke udbedret og derfor har jeg sendt et klageskema til Byggeriets Ankenævn.

Se billeder på dette link
Windows, door

4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Hej

Jeg har bemærket at du lægger enslydende kritikpunkter ind på flere foraer af navngivne firmaer, og det ville klæde dig at selv stå frem fra det anonyme, da det fremmer troværdigheden.

Første sted jeg så dit indlæg var på Bolius debatforum.

Skrevet af Orla Nautrup den 23-03-2009 17:19

Hej

Jeg har bemærket at du lægger enslydende kritikpunkter ind på flere foraer af navngivne firmaer, og det ville klæde dig at selv stå frem fra det anonyme, da det fremmer troværdigheden.

Første sted jeg så dit indlæg var på Bolius debatforum.


De skal da bare se at få fikset det! - hvor længe gik der fra han fik leveret elementerne til han fik en faktura? Uanset den leverede vare var i orden eller ej?

Folk skal nok selv danne sig en mening om de er enige eller ej i spørgsmålet om anonymitet - sådan er nettet bare indrettet!

Og man skal være dygtig for at være anonym på nettet - hvilket ham her bestemt ikke er...

/BOFH

Giv mig min kop kaffe og et serverrum!

Protec har haft rigtig mange reklamationer også med deres højt profilerede Protec 7 serie. Nogle gange kan det være en lille trøst, at man ikke er den eneste der føler sig snydt og der er andre der har det mindst lige så dårligt som én selv :-)
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis