Recovery af skadet extern HD

Hej LDS brugere,

Er ny i på dette site, men har fået jeres hjælp anbefalet.

Mit problem er;

Jeg har taget back-up af min computer på et en extern hardisk, men konstatere da jeg ville overføre data'en til en ny bærbar, at den externe hardisk var gået i stykker (mini USB stikket sidder ikke længere sider fast på printpladen)

Selve disken er ikke beskadiget, men jeg har brug for jeres råd til at komme videre.

Kender I nogle, som er istand til at yde første hjælp til min externe hardisk, og på en eller anden måde kan recover harddiskens data.

Lad mig endelig høre hvis I har flere??

Mvh.
Søren Aa.
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvis det bare er USB stikket der er i stykker, så skal du såmend bare købe dig en ny extern box, og sætte disken over i denne. Det eneste der er besværligt er at finde ud af hvilken type disk du har. Er den over to år gammel er der en rigtig god chance for at det er IDE, ellers er det mest sandsynligt SATA, men der ER også en chance for SCSI eller IDE-44
Enhver lille PC forretning i dit lokalområde burde kunne klare opgaven på 20 minutter, hvis du selv er i tvivl om hvordan man gør.
Der sidder enten en IDE eller en SATA disk i. Den kan uden videre sættes til dit bundkort som en hver anden disk.
Hvordan vil du gøre det på en bærbar Frank?

There are 10 types of people.

Those that understand binary, and those who don't

Skrevet af Gerhard den 27-03-2009 18:21
Hvordan vil du gøre det på en bærbar Frank?

Efter hvad jeg kan læse mig til, er det hans EXTERNE disk der er problemer med. Så hvori ser du problemet ?
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis