nye stempelringe til 11hk. arona dieselmotor

Kan nogen fortælle mig hvor jeg kan købe et sæt nye stempelringe til en 11 hk. arona indenbords dieselmotor?

 Kan nogen fortælle mig hvor jeg kan købe et sæt nye stempelringe til en 11 hk. arona diesel indenbordsmotor

5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
prøv ved et motorrenoveringsfirma.

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Nu er Arona Italiensk, og importøren hed i sin tid NIMOCO. Jeg har ved en tidligere lejlighed forsøgt at finde dem, men kunne ikke. Men motorfabrikanten er nok ikke gået udenom alm. normer, hvorfor en motorrenoveringsvirksomhed sikkert kan skaffe noget, som dur.

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
  http://people.plan.aau.dk/~poul/Arona/                                                                             lidt om andres forsøg på at fine Arona dele

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Jeg har for nyeligt renoveret en 11 hk arona der havde været sunket og derefter adskilt, derfor manglede den en del smådele, jeg måtte lave en del af dem, de nye ringe kom fra den lokale cylinderservice-mand, jeg viste ham stemplet samt de gamle ringe, så fandt han et sæt nye ved at kombinere ringe fra to-tre forskellige bilmærker i løbet af ca. 10 minutter, det kostede 400 kr x moms. Så vidt jeg husker er den arona en lombardini der har fået støbt vandkølet topstykke og cylinder og fået monteret gear, det kan være det kan betale sig at henvende sig til en der sælger lombardinidele.

Dr_Lyn
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis