Klinke i garagen

Hej tænkte på at købe nogle klinker/ fliser som de har på tilbud i jem og fix og bauhaus  . de har styrke 5 og er frostsikret.  måler 30 x 60.  og på tilbud til 100kr kvm

MEN kan de holde de skal bruges i min garage ( lukket isoleret garage)  kan de holde til der køre en bil ind og ud på dem hver dag.

Hvis ja hvad type flise klæb vil i anbefale at bruge .

Alternativ er epoxy gulv . synes bare ikke det er så flot og da garagen er en del af vores bryggers må det godt se lidt ordentligt ud
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvis dit gulv er helt jævnt og uden pukler og lunker, og du er meget omhyggelig med at få klæberen fordelt meget omhyggeligt, ville jeg selv, ikke have nogen betænkeligheder. Jeg ville dog hellere have haft nogle mindre fliser. Producenterne af fliseklæb har meget informative hjemmeside, der besvare, hvilke klæbere, der egner sig til hvad.
Jeg græmmes dagligt over, at jeg ikke valgte at lægge fliser på mit værksted.

Med venlig hilsen
ktm

 

Har selv haft det i 2 år, ikke noget problem, men brugte også "Buttering-Floating metoden" for at, værer 99,9 % sikker på der ikke var luft.....men det tager tid....mine fliser var dog 330x330
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på epoxy med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også