Hjælp til renovering af båd!

Hej er der nogen fra midtjylland der har lidt for meget fritid? Jeg har en båd der skal have en større tur som vi godt vil have hjælp til. Båden er en gammel norsk glasfiber båd fra 1985 som har været brugt som fiskerbåd. Der er en del glasfiber arb,og så skal den nok også males, så en der kan spøjtemaler ville også være godt. der vil nok ligge ca 30-40 timer i dette. Altså en altmulig mand :-) Båden er L8m B3m H3m Båden står i en stor maskinhal ved Hjerm ved Holstebro, der kan komme varme på der! Hilsen claus [email protected]

Hej, Jeg søger en automaler da min båd skal have en større tur, hvis der er nogen der er friske på at hjælpe,eller vil høre mere om dette så skiv på min mail eller ring. hilsen claus

Hej er der nogen fra midtjylland der har lidt for... Vis hele indlægget
12 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
dybvad Kan du finde mere om vore båd?? :-)

Hej, Jeg søger en automaler da min båd skal have en større tur, hvis der er nogen der er friske på at hjælpe,eller vil høre mere om dette så skiv på min mail eller ring. hilsen claus

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 25% rabat på maling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også