Gennerator til 2 batterier ?

Hej

Jeg har lige fået smidt ny motor i LM´ern og nu har jeg fået alt ledningsnettet sat på motoren og den har været startet men generatoren er med en anden gererator ind den der er på ledningdiagrammet.

Motoren er en Volvo penta MD11C og den har en gennerator der er lavet med en rød plade bag på så den kan lade på 2 batterier men hvordan trækker jeg ledningen der skal lade på på batteriet.

Der sider 2 udtag midt på den røde plade er det meningen at der skal trækkes et kabel fra en af dem til + på batteriet og hvad så med minus.

Håber ikke det er for forvirende jeg kan tage et billede eller 2 vis det er til nogen hjælp.

På forhånd tak.

<p>Fantasi er vigtigere end viden.</p>
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Du skal trække en + (plus) ledning fra hver af de udtag på generatoren til hver + pol på batterierne.. Alle stel - (minus) ledninger skal være fælles - evt et fastspændningspunkt på selve moteren's metal...

Mvh

PS: Har sakset dette link - ikke lige det du 5kh søger men andre kunne have gavn

http://www.marcleleisure.co.uk/store/circuits.php

www.milady.dk  - Danmarks eneste S30 hjemmeside - Vi sejler som vinden blæser

Mange tak så kan jeg også få afsluttet det lille projekt nu er det motorskift langt om længe ved at nå sin ænde :)

<p>Fantasi er vigtigere end viden.</p>
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis