Erfaring med god murer storKBH

ja har brug for en murer til støbning af noget gulv og lægning af klinker. Resten er planen at lave selv, nogen som kender en som er god og rimelig?

\René ^ [email protected]

7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jep, det gør jeg.

Hvornår skal du have det lavet ?
Han er pt. til svendeprøve.
Jamen er ikke noget der haster imorgen, er satdig igang med at tegne hvordan køkken skal være og om jeg skal have flyttet vinduer osv.

Vi har lagt varme, støbt og lagt klinker i gangen, og det er så meningen at gulvet skal forsætte ud i køkkenet med varme og klinker her også. Dvs der skal nok skæres et par klinker op i gange da de er skået i trekant om til trinet og så skal de fortsætte ud i køkkenet på spids.
Så vil måske gerne have en ca pris på dette og om det overhoved er noget han vil/kan. Jeg kan jo ligesom fornemme at de er lige så kræsne som os elektrikere med arbejdet nogen vil kun ligge klinker og andre kun mure op, så kommer vel an på også hvad han har rodet mest med

\René
Jamen så er det ikke noget problem, bare det ikke lige var mens han svendeprøve står og,
og han murer for mig i weekenderne, pt. har han vist rigeligt at se til, med alle de projekter jeg har sat ham på allerede...;)

Har kan begge dele, er dog mest til flise/klinke arbejde, men er også dygtig til at mure,
også er han utroligt hurtig og effektiv.

Snakker lige med ham i morgen, så forhører jeg mig lige hvordan hans tid ser ud.
Ja du kan lige høre ham ad om tid osv. Kan fornemme der går mange arbejdsløse pt også, så ellers går det nok, men er jo altid rarest med en som bliver anbefalet.
\René
Annonce
Har snakket med ham, og han var interesseret.

Når du er ved at være klar om hvordan det skal se, hvad der skal laves,
så tager du bare kontakt til ham, så vil han give dig en pris på det.

Du kan lige mail mig, så sender jeg hans nummer til dig.
Har bor i vist i valby.

Fik lige set du havde skrevet din mail i toppen.
Mail er sendt med hans navn og nummer.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis