Billeder

Hej Jørgen E

Hvordan går det lige med at finde ud af det med at sætte billeder der vises ved ens navn når man skriver et indlæg ? - jeg har før spurgt om det der svarede du at det var noget der manglede i den nye version, men det ville komme hen af vejen (hvor mange Km. henne af vejen?) 

Hilsen og tak fra en ellers meget tilfreds "POLOBJØRN"  


"AUTOELEKTRIKEREN"
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Eller mulighed for at indsætte billeder via editoren i stedet for selv at skulle indsætte img tags hele tiden.

Måske et mod for at udvide editoren ville give denne mulighed ?

Hej med jer! Beklager mit sene svar!

Jeg arbejder på at finde en løsning. Har lige skiftet spor, fordi vi har investeret i et større "profil-visnings-system", som giver maaaaaange nye muligheder. Profilbilledet er med i den løsning.

Grunden til at det ikke bare bliver lagt på LDS med det samme er, at produktet er ret nyt og jeg vil gerne have at andre tester det her i starten, så vi ikke får alle børnesygdommene på LDS. Det varer nok ikke længe. Løsningen hænger sammen med forumsystemet, så vi skal samtidig lave en større opgradering af forummet. Det er egentlig fint, for der er rigtig mange nye spændende funktioner. JørgenE og jeg er dog tilbageholdende med opgraderingen af forummet, fordi det er blevet noget mere avanceret at tilføje billeder til sit indlæg. Det positive ved dét er, at man nu kan præcis dét Koludabyg efterspørger: at indsætte billeder inde midt i sin tekst og ikke kun i bunden af indlægget. Den store ulempe er dog, at det formentlig er alt for svært at bruge for en gennemsnitsbruger. LDS skal være nemt og alle skal gerne kunne være med. Men vi bliver nok nødt til at opgradere snart på trods af sværhedsgraden...måske kan det klares med en god vejledning.

Jeg skal nok holde jer opdateret om det nye profilsystem (der kommer et par nye smarte tiltag i den forbindelse )


Mvh. AllanE
Ja, det er vel bare en skid og en begmand, så kører det som sild i olie!!! :) :)
Det plejer den slags jo at være, i hvert fald i teorien!! :)
Det bliver spændende!

Med venlig hilsen
ktm

 

Ja, ser vi frem til.

Indtil da, så klare vi os nok med at indsætte lidt bb coder selv...;)
Kan jeg ikke bare få slettet mit billed??? be'om

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis