Hvor skal jeg kigge efter en granitbordplade ?

Hej

Er på udkig efter en granitbordplade

og vil godt have nogle forskellige til at give et tilbud.

pt kender jeg kun til bordpladen.dk og http://www.kmfliser.dk

Det skal være et firma som tilbyder no risk dvs opmåling, levering og montering.

Gerne i Københavns området.

<p>&#160;.....</p>
8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Kik under links til hus, her er et firma der var i rabatten

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
Hey,

Sjovt du lige skriver Diapol, for jeg har lige fået leveret komplet granitbordplade til mit nye køkken fra dem. Det er rigtigt professionelt arbejde, og der er ikke en finger at sætte på pladerne... At prisen så også er yderst rimelig, er jo bare en bonus! :-) Så bestil du bare fra vores estiske venner.

God weekend
Har lige sendt dem en mail og en tegning at den plade som skal laves, deres kalkulator kan nemlig ikke regne pris på skråsnit ud.

Kan hellere ikke se på deres side om de kun levere polerede plader, vil nemlig gerne havde en matslebet.

Hmm mon jeg sku havde skrevet mailen på engelsk ?

<p>&#160;.....</p>
Det er der ingen grund til... Kairi er den danske "agent", og står for alt salg i Danmark. Hun snakker glimrende dansk, og betaling osv. foregår også via dansk bankkonto. Betaling sker først ved endt montage og godkendelse, så der er ikke så meget at være nervøs for.
Manden der var ude og måle op hos mig, havde en hel kuffert med fuld af prøver. Der var også en matslebet, så det kan lade sig gøre ihvertfald.
Annonce
øj der blev jeg lige imponeret

10 min så var der svar på dansk og det hele, på matslebet plade inkl. opmåling, transport og montage.

ved de andre firmaer gik der ca. en uge og deres pris er mere end dobbelt op. 


<p>&#160;.....</p>
Ja, de er vakse derovre... Samtidig er leveringen kun ca. 14 dage efter opmåling.
Jeg er enig med de andre svar. Fantastisk service og fantastisk pris. Da de kom, monterede de uden spørgsmål hanen i vasken (begge indkøbt uafhængig af dem) og underlimede vasken som aftalt. Pris godt 14000, hvor jeg ellers havde fået tilbud fra andre leverandører på mellem 27000 til 36000. Husk at bestille alt granit på een gang da levering bliver meget dyr, hvis du f.eks. skal have nogle matchende vindueskarme senere.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis