Mystisk knap

Jeg har fundet en lille rød knap i handskerummet på min bil, men jeg har ingen ide om hvad den gør.

Det drejer sig om en hyundai accent 3-dørs 1,3L fra ´95.

Nogen bud på hvad det kan være? Er det noget der kommer som standart eller monteret efterfølgende? (Bilen er købt brugt, så jeg ved ikke hvad der er blevet gjort ved den)

Tak for hjælpen
Mvh Mikkel
Jeg har fundet en lille rød knap i handskerummet... Vis hele indlægget
14 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Hvis der da stadig er mærkeværksteder i Danmark, kunne du måske dreje ind og spørge...

De bedste hilsner

Ole Dupont

Høvding: Ja, jeg fik ordnet bremserne. Det var bremsereguleringsventilen der var synderen. Den ene fjeder var rustet fast, så jeg skiftede den ud med en "ny" fra en autoophugger.

Jeg fandt aldrig rigtig ud af hvad knappen gjorde, for 4 dage efter godkendt syn var der en klaphat der besluttede at torpedere mig bagfra og derefter stikke af. Det blev dog til fods, for hans bil var ikke rigtig bil mere. Heldigvis skete der ikke personskade selvom der var 4 biler involveret, men det er da stadig træls at den sikkert bliver erklæret totalskadet. Jeg har jo trods alt lige brugt 12.000 kr på at fikse bilen til syn, for ikke at tale om de 40 timer jeg brugte på at gøre det selv for at spare nogle penge...

Men tak for jeres input alligevel :)
Ja det bliver nok ikke til en LDS-opgave! :(
Håber du får ordentlig erstatning!

Med venlig hilsen
ktm

 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis