Mystisk knap

Jeg har fundet en lille rød knap i handskerummet på min bil, men jeg har ingen ide om hvad den gør.

Det drejer sig om en hyundai accent 3-dørs 1,3L fra ´95.

Nogen bud på hvad det kan være? Er det noget der kommer som standart eller monteret efterfølgende? (Bilen er købt brugt, så jeg ved ikke hvad der er blevet gjort ved den)

Tak for hjælpen
Mvh Mikkel
14 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej

Jeg kan ikke sige det med sikkerhed for din bil, men jeg ved at de fleste biler slukker for strømmen til benzinpumpen hvis bilen kører galt. Og jeg ved at på en Honda skal skal man trykke på en knap inde i handskerummet for at aktivere benzinpumpen igen. Jeg ved ikke om det er det, men det er da et bud :o)
Står der ikke noget i instruktionsbogen?

Mvh. Martin
Slå op i instuktionsbogen.. men det er nok din "Fuel Cut-off" knap der der er tale om..
Skrevet af HN9200 den 19-03-2009 14:20
Slå op i instuktionsbogen..
Det er da alt for tidligt der er jo stadig lidt liv i dytten.
René

det kan være mange ting, det kan os være konstant strøm til din anhængertræk du kan tænde for der, hvis nu den forrige ejer har kørt med campingvogn.
den kan være en knap til noget ekstra kabine lys.
det kan være en simpel tyveri sikring, der slukker for din benzinpumpe.
den med fuel cut lyder os ret sandsynlig, men det synes jeg bare aldrig og have set på en accent

Venner er som tygge gumme de klistre alt sammen :-)

Ja, alle gode forslag :)

Jeg vil prøve at teste nogle af jeres ideer...det kunne være meget sjovt at finde ud af hvad den gør...

Der var jo en TV-reklame, hvor en mand kører med datteren og hendes fyr på bagsædet. Da fyren bliver for nærgående aktiverer faderen en katapult. Men det var måske ikke lige en Hyundai?

Er det godt?
Eller er det bare godt nok?
kan fortælle dig at den ikke er orginal. bilen har ikke nogen benzin afbryder eller lignene.
er det en tryk kontakt eller en on and off afbryder. hvis det er en tryk kontakt er det nok til alarmen eller en tidligere alarm. er det en on and off kan den være til mange ting f.eks strøm til anhængertræk.

 do it youselv

har du fået lavet dine bremser ?

 do it youselv

Der er yderligere 4 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis