DeWalt dyksav

Hejsa

Jeg er den glade ejer af forskellige 18v Dewalt produkter, og har derfor lurret på deres nye 18v dyksav + styreskinne, da jeg et, hader ledninger og to, allerede har 2 li-ion og 2 ni-cd 18v dewalt battier. http://www.dewalt.dk/powertools/productdetails/catno/DC352KN/

Jeg er dog i tvivl om den er kraftig nok til at give et tilfredstillende resultat. Det er primært i mdf plader at jeg skærer. Hvad er jeres vurdering? Det er lidt en anden pris, hvis man vil op i 28v modellen :o(

\\ n.c.

 

4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Jeg vil til enhver tid foretrække en 230 V rund-/dyksav da de har væsentlig flere kræfter og fordi du ikke risikerer at løbe tør for strøm midt i et snit.Du er vel alligevel altid i nærheden af en stikkontakt når du står og skærer plader?

Ved 230 V modeller vil jeg anbefale Festools fremfor Dewalts, da Festool dels har mere tilbehør til skinnen, dels fordi samme tilbehør er væsentlig billigere end til Dewalt.


Med venlig hilsen

Anders

Hej
Jeg har den almindelige Dewalt 18v rundsav med samme skæredybde som den du henviser til.
Det ser ud til at være samme mekanik .Den er utrolig effektiv ,jeg bruger den næsten hver dag .Jeg tror faktisk ikke jeg har brugt den almindelige 230v rundsav i det år jeg har haft den.
Det er selvfølgelig rigtig vigtigt at pladen ikke kiler osv.
Held og lykke med den.
/Uffe

<br />
Jeg bruger selv 24v maskinerne fra Hilti, de kører da okay, men til at skære plader foretrækker jeg klart Festools, selv med 24v kører maskinen hurtigt død, specielt i så hårde plader som MDF.

Jeg er sprunget fra 18v modellen og gået over til DeWalts 28v serie, for det med ledning pisser mig af ;o) Det koster selfølgelig lidt, men til den pris prishammeren.dk kan få et 28v hjem til, så er det ok. 6000 incl. moms for 28v dyksav, skrue/boremaskine, stiksav, lygte og to batterier. Køber så Barjonetsav og vinkelsliber som løse enheder... Tror ikke jeg bliver skuffet.

 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis