Fransk

Hej med jer er der nogle her der kan Fransk og kan oversætte det franske her til godt Dansk

Bonjour, Preben Sodergren vous a envoyé le résultat de sa recherche sur pagesjaunes.fr accompagné du message suivant :
"Dear Mireille! I forgot to send my mail adr. Preben

MVH Preben

preben

9 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Goddag, PS, De har sendt resultatet af Deres forskning/søgning til de gule sider sammen med følgende besked:
Du kan evt. prøve Googles fantastiske (læs det ironiske i fantastiske) oversætter på http://translate.google.com/?hl=da

Det bliver sommetider noget værre vrøvl. Men man kan få en ide ud af hvad sætningerne betyder.

Måske skulle man prøve at stoppe konen i maskinen en dag... ;-)

Næstformanden

Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....
Hej Næstformanden!
Tak for den link til Googles, den var MEGET god.
Preben

preben

Til Preben41.

NEJ, den med Google var ikke god, men jeg kan fornemme at dine diplomatiske evner er gode.

Vi risikerer at miste Næstformanden når dennes utilstedelige ytring kommer til konens kendskab. Straffen vil være proportional med antallet af medlemmer i dette fora, så Næstformanden har bogstaveligt og frivilligt stukket hovedet i Guillotinen.

Jeg kunne ikke drømme om at kommentere det eviggyldige i Næstformandens udtalelse, da jeg et par gange - i ungdommelig kådhed – og i fruens nærvær, er kommet med et par udtalelser som har medført beundrende blikke fra min omgangskreds og en bemærkning om min modige adfærd, hvortil jeg har måttet erkende at modig er jeg ikke – dum JA, men IKKE modig.


Mvh. Christian

Annonce
Hej Kassereren!
Måske syntes du ikke der er god, men det var jo mig der skulle bruge den, og til mig var den god nok, altså oversætteren
MVH Preben 

preben

Er lidt spændt på, hvor kæphøj Næstformanden ville være, hvis hans kone læste den bemærkning!! :)
Mit gæt er, at han, ligesom Kassereren og min ringhed, hurtigt ville finde sin plads i hirakiet! :(

Med venlig hilsen
ktm

 

Er der nogen der ved hvordan man sletter indlæg...

Næstformanden

Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....

Med venlig hilsen
ktm

 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis