YouTube Datere, pas på.

En arbejdskollega er blevet kontaktet fra en amerikansk pige, enlig mor til en datter, billeder og alting, en rigtig flot pige som han udtrygte det.

Hun syntes han virkede som en sympatisk og flot mand. Han kom helt høj af al den ros, hen til mig og fortalte om hans nye netkontakt, som han havde chattet med flere gange.

Min kommentar, yep, nu skal du bare se, om nogle dage vil hun gerne besøge dig og så skal du lige give lidt til billetten.

I går fortalte han at hun havde skrevet at hun skulle på forretningsrejse, først til rom og så til nordafrika, og hvis han ville møde hende så skulle han betale til billetten herfra og til Danmark.

Nogen hopper helt sikkert på dette blufnummer. Pas på. Det er ikke andet en svindlere fra udlandet der kører den virkelig langt ud.

MVH

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
Arbejder på parogpsykoterapi.dk ​

1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
nogen gange undres jeg over hvor naive vi danskere er se bare hvor mange anoncehajer og andre platugler der lever fedt på andres dumhed.noget jeg kan grine af er når grådige folk med for mange penge hopper på nigeriabreve om at indbetale 10000kr og få en masse milioner der er det grådigheden som vinder

der er altid solskin bag skyerne

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis