Skifte skot i sejlbåd Hans 2331 17-05-2001 10:00 Efter den store tur i bunden mangler der stadig meget indvendig bla.skal der skiftes skot/bor,kan man det med båden i vandet,båden er af glasfiberMvh Hans Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv. 4 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
simon hansen 2 Trådstarter 2331 17-05-2001 18:26 HejDet kan ikke svare på uden videre. Hvad er det for en båd? Og hvorfor skal du skifte skotterne? Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Hans Trådstarter 2331 18-05-2001 07:53 citat:Oprindeligt indsendt af simon hansen 2:HejDet kan ikke svare på uden videre. Hvad er det for en båd? Og hvorfor skal du skifte skotterne? Båden er polsk fra 1977 Mrk. sabrina 27(sejlbåd ) skottet skal skiftes da der er trængt vand ind i fineren (råd)kender du iøvrigt båden, eller ved du hvor man kunne få oplysning,har næsten prøvet alt på nettet! Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
HHA 170 4000 18-05-2001 10:15 Jeg turde godt, men riggen skal stå løst - eller endnu bedre, båden skal være afrigget. Men pas på kondens, vent til vandtemperaturen er kommet højere op.Så ville jeg iøvrigt benytte epoxy (f.eks. LKR-epoxy) istedet for polyester til indglasningen. Så slipper du for styrendampe - og dermed åndedrætsbeskyttelsen.God fornøjelseHenrik.A
simon hansen 2 Trådstarter 2331 28-05-2001 16:17 Hej igenNej jeg knder ikke båtypen og kan ikke lige finde oplysninger om den.Men hvis du gør som foreslået - løsner riggen for, agter og vanterne, så skal det være en meget mærkelig båd for at du ikke skulle kunne afmontere skottet og sætte et nyt ind. Også enig i, at du kan bruge epoxy. Husk at rense alle flader grundigt!Hilsen Simon Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
LDS Tip Automatisk tip Indkøbstip: Få 25% rabat på epoxymaling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS Se mere her