Tråden er låst

sejlbåd hurley 18

hej jeg er en hurley 18 fod jeg søger en ny ejer der vil være god ved mig
jeg trænger til ny bundmaling og at blive tørt indvendig
jeg har tre forsejl 1 storm 1 fok 1genua og 1stk storsejl der er repp.1stk hjenne lavet storsejl hvor jeg sejler godt med
jeg er god til en nybegynder jeg har prøvet det flere gange og er nesten umuglig at kentre med vinden løber ud af mine sejl før jeg kenter
min ejer har tlf.nr 25769800 og vil gerne have 12.000 kr

renek Bæltbåden af 1887(kertemindebåd)

danmark ældste bermudarig (bermydiansk sloop rig )

hej jeg er en hurley 18 fod jeg søger en ny ejer... Vis hele indlægget
37 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
har den truet med selvmord?

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
ja det har den er kedaf at stå på land og ikke have en ejer der vil sejle med den
med vendlig hilsen rene
tlf.25769800

Jeg vil gi dig et gratis råd. Lad være med at vise dårligt vedligeholdt træ og en instrumenbox, som hænger og dingler i en ledning. Ryd op i båden læg hynderne mm. på plads, så det ser ordentligt ud, inden du tar billeder. Din omtale af storsejlet virker stærkt negativ, find et andet brugt, som er ok eller få et tilbud på et nyt, og oplys hvad båden koster med det. Din annoncering efterlader alt for mange uafklarede ting, og efterlader et negativt indtryk.
Altså efter min mening.

ErikChristensen 
hej hvorfor skal jeg lyve om hvordan den ser ud det vil personnen jo se når han kommer ud for at kontroler den så hjelper det jo ikke at jeg siger at den er tip top stand så ville jeg følge mig røvrent man for jo ikke noget ud af at lyve det er jo en 42 år gammel båd
hilsen rene

Hvem snakker om at lyve, bare lidt oprydning, så det ser lidt mere tiltalende ud.
Men dig om det, selv om man jo med nogen ret kan sige at, din måde ikke har virket efter hensigten.

ErikChristensen 
Annonce
jeg hvar mede og ville købe en træbåd siste år og fik at vide hvor den lå og aftalet at komme 2 dage efter at jeg hade talt med ham men jeg kom samme aften ned og så den i haven og den var næsten sunken da jeg kom som aftalt flød den fin som en svane og det blev sagt at den var tæt de andre i haven fortalte at den skulle tømmes hver trede dag elles var den sunken så den købte jeg ikke men kobte en anden som hade ligget 2 til 3 år for svej der var iorden
hilsen rene

ikke at jeg kan se nogen sammenhæng, men du gør nok , som du vil, og det er så også dit problem, så sorry.

ErikChristensen 
tak det trode jeg osså
rene

hej jeg er stadig til salg hvøm vil købe mig
25769800
hilsen hurley

Du her lige sammenlignet din båd med et træskib der synker.. ????

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Der er yderligere 7 indlæg i tråden.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 25% rabat på maling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også