Robot Støvsuger.. Hvilke mærker?

Hej jeg har kigget en del efter robot støvsugere og kan egentlig kun finde disse Irobot Roomba støvsugere...

De er sikkert også fine nok men jeg finder det noget underligt at de endnu ikke er kommet over på Lithium batterier...

Er der nogen som kender til andre alternativer til disse Roomba?

Hej jeg har kigget en del efter robot støvsugere... Vis hele indlægget
19 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce

Jeg håber ikke at det er noget alvorligt det med hovedlejerne i din model Hanne så de måske har taget flere ting med sig.

Jeg tror også det er bedst at tage på et praktiserende værksted. 

Hils robot model Hanne og ønsk held og lykke og god bedring og påske.

M.V.H.
Georg Gearløs

http://www.peltor.se/int/Product.asp?PageNumber=154&ProductCategory_Id=55&Product_Id=66

Optime III is a super-muff, and has been developed for use in extremely noisy environments.

A hearing protector with extremely high attenuation. For extreme noise situations or when your concentration must not be broken by outside noise.

Jacob
Hallo... tjek trådens seneste indlæg

 " Hvis alt ser ud til at være i orden, så er der noget du har overset "


Med venlig hilsen

Jan

Solus 24 "Ofelia"   ___/)__/)_            www.solussiden.webs.com

på to ben??

Kun 100% er godtnok

The second rat get the cheese

de nye modeller fungerer ikke de ser fine ud om de er dyre at komme  af med bestemmer du jo selv hvis du har gjort forarbejdet ordentligt skulle det ikke koste alverden hvis det skulle vise sig nødvendigt

Kun 100% er godtnok

The second rat get the cheese

Jeg venter med spænding på hvad den nye MSI M800 kan har set den på youtube og der ser det ud til at den klare opgaven bedre
en de andre! incl. Roomba http://www.youtube.com/watch?v=rVDOnqHYwos&feature=related
den skulle være på market her i 2011!

Mvh
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis