Doven visker..

Hej

Jeg har et problem med mine forrudeviskere; de stopper midt på ruden.

Når de kører interval, eller på fuld drøn er der ingen problem. Så kører de fint frem og tilbage på plads. MEn når jeg så slukker for dem, så er de "dovne" og stopper på midten. Deter ikke sådan at de stopper i det øjeblik jeg slukker på kontakten, de giver sig lige tid til at bevæge sig tilbage til midten af ruden..

Hvad kan man gøre ved det..?

10 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
højst sansynligt er det en ny viskermotor
Hvis det var motoren det er gal med, burde den så ikke også have problemer når den står på interval og på konstant gang? Det er jo først når jeg slukker for den at den ikke vil gå tilbage.

Jeg tænker på om relæet måske er lidt i udu, så den ikke får tilstrækkeligt strøm til at vende tilbage i udgangspositionen..

Hej 

Har din viskermotor været afmonteret ?   Har den korte arm på viskermotoren siddet løs ?    Parkerer dine viskere som de skal når du bruger viskerrobotten ? 
Har du kontrolleret om der er stelforbindelse til viskermotoren ?

Mange spørgsmål på en gang - Nemmere diagnose. 

Hilsen Polobjørn 

"AUTOELEKTRIKEREN"
Den har ikke været afmonteret mens jeg har haft den. Den korte arm har ikek været løs. Når det er robotten der styrer er alt fint. og der er stelforbindelse.

Hej

Hvilken bilmærke og model ? stopper viskerne i bunden af ruden når du bruger viskerrobot og den er i pause ?

Polobjørn

"AUTOELEKTRIKEREN"
Annonce

Opel Astra 1,6i st.car Club 1995.

viskerne stopper i bunden når jeg bruger viskerrobot og når den er i pause.

jeg har også en astra fra 1995 med presis samme problem , det er en ny motor
Jeg er overbevist om at det er dine viskeraksler der har sat sig fast.Prøv om du kan komme til at smøre
med noget rustopløser.
Jeg kurrerede en Mitsubishi Colt fra 1984 efter et tip, ved at lave en ny stelforbindelse på viskermotoren. Der var ingen visker robot.
Godt bud, tusind tak

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis