Nye kviste

Er der nogen der ligger inde med materiale, der beskriver i detaljer hvordan man opbygger en kvist. Så er jeg meget interesseret i dette, da vi skal starte ombygning af 1.sal og mangler lidt inspiration.
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Prøv på biblioteket de har sikkert nogle lærebøger for tømrerfaget.
Eller check lidt på de forskellige husfabrikanter. OK jeg ved godt der ikke er mange der laver ret meget andet en kedelige etplans løsninger men prøv alligevel.

Der mange forskellige kviste og opbygning er forskellige også størelsen spiller ind.

Kig i gadebilledet der er mange forskellige tagtyper på kvistene og mange størrelser og forskellige udformninger.

Hvis det er vor at finde inspiration til hvordan loftrummet kan se ud så kig i nogle "Bo Bedre" og lignende blade.

Når du er kommet lidt nærmere må du fortælle lidt mere om størelse og type på din kvist, så kan du sikkert få lidt mere konkret hjælp til dit projekt.

Njord

MVH Njord
For et par dage siden så jeg på svensk TV et "gør det selv" program (eller hedder det Lav det selv? smile)

Dette program handlede bl.a. om at bygge en ny kvist. Måske bliver det genudsendt eller der findes måske nogle hints på svensk tv's hjemmeside - det er vel et forsøg værd.

TS
Det kunne da være rart at vide mere nøjagtigt hvad det drejede sig om!? Jeg er lige blevet færdig med mit nye tag og 2 nye kviste bygget op helt fra grunden, så det kunne da være at der var en chance for at jeg kunne huske noget af det endnu, hvis du havde nogle mere specifikke spørgsmål.

------------------
Sune Lorenzen

Sune Lorenzen
Biblioteket har en dansk bog om tagkonstruktioner som er god.

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
Kan du huske navnet ????

Venligst njord

MVH Njord
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis