pug 205 hakke i motor

hejza jeg ha købe mig en pug 205 xr 1,1 fra 89 den hakke i motor når man give nåde gast det er lige made om den er koldt ellen vamd

håber det er noge den kan hjælpe mig

tak
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hejsa, det kunne lyde som om den ikke får benzin nok, det kan være et benzinfilter, som er stoppet, eller noget møg i svømmerhuset, problemet er med garanti at den ikke får føde nok.
oki jeg ha skifte benzinfilter på den

Det kunne også være tændingen det er galt med.

Når man giver gas opstår der større tryk i forbrændingsrummet, og det kræver større spænding før gnisten springer i tændrøret.

Man kan opleve en motor der går fint i tomgang og ved lav belastning, men ved mere gasgivning får man udsættere.

Prøv at rengøre strømfordelerdæksel, rotor, alle tændledninger, mål tændledningerne igennem med et ohmmeter, giv det hele en omgang silicone bagefter. Silicone på flaske med pensel kan anbefales. Så får man silicone der hvor det gavner, og ikke alle andre steder.

Nye tændrør kan være en god ting.

Et dårligt tændmodul er en anden mulighed. Det er den flade sorte plastklods med et flerbenet stik, der er monteret på siden af strømfordeleren.

Er det godt?
Eller er det bare godt nok?
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 25% rabat på maling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også