pug 205 hakke i motor razor61 2 7500 11-03-2009 15:11 hejza jeg ha købe mig en pug 205 xr 1,1 fra 89 den hakke i motor når man give nåde gast det er lige made om den er koldt ellen vamd håber det er noge den kan hjælpe mig tak 3 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
Renault ejer 183 2700 11-03-2009 16:19 Hejsa, det kunne lyde som om den ikke får benzin nok, det kan være et benzinfilter, som er stoppet, eller noget møg i svømmerhuset, problemet er med garanti at den ikke får føde nok.
HansW 902 12-03-2009 10:55 Det kunne også være tændingen det er galt med. Når man giver gas opstår der større tryk i forbrændingsrummet, og det kræver større spænding før gnisten springer i tændrøret. Man kan opleve en motor der går fint i tomgang og ved lav belastning, men ved mere gasgivning får man udsættere. Prøv at rengøre strømfordelerdæksel, rotor, alle tændledninger, mål tændledningerne igennem med et ohmmeter, giv det hele en omgang silicone bagefter. Silicone på flaske med pensel kan anbefales. Så får man silicone der hvor det gavner, og ikke alle andre steder.Nye tændrør kan være en god ting. Et dårligt tændmodul er en anden mulighed. Det er den flade sorte plastklods med et flerbenet stik, der er monteret på siden af strømfordeleren. Er det godt?Eller er det bare godt nok?
LDS Tip Automatisk tip Indkøbstip: Få 25% rabat på maling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS Se mere her