Start problemer peugeot 405 sedan

Hej jeg har et problem med min Peugeot 405 fra ´89, nogle gange vil den ikke starte, der er masser af strøm på bateriet, men hvis jeg banker lidt på starteren så går den igang, men det er træls, jeg fik ny starter på for et år siden. Er der nogen der evt. ved hvad der kan være galt.?
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Lyder som en af spolerne som er brænd af.

BR

Ulrich

Hej ulle22. Tak for dit svar. Det er især når det er under frysepunktet den ikke vil starte, når det er lunt er der ikke noget i vejen. Men jeg har besluttet mig til at jeg vil sætte en hel ny starter i, så kan det da ikke gå helt galt.
Hvis den virker når du banker på den så er det kullene der hænger eller en løs forbindelse.
Hej j håndstad. Når den ikke vil starte, banker jeg lidt på den, og så stater den med lidt besvær, så du har nok ret i at det er kullene der hænger, jeg har set efter de stik der sidder på den og de sidder fast, så det er nok kullene. Men jeg har et andet spørgsmål ang. et andet bagsæde, ken et bagsæde fra en GLX passe i min GR model.? Den fra GLX´eren har nakkestøtter og det har min GR model ikke så hvis det passer vil jeg have det skiftet med et bagsæde fra en GLX.
Jeg ved ikke om du kan skifte sædet og ryglænet men det vil jeg tro, men det er noget ged at gøre,har prøvet det på min gtx da jeg skiftede højtalere i hattehylden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis