Bambusgulv?

Jeg skal igang med at renovere vores stue og skal i den forbindelse have nye gulve. jeg har kigget på et bambusgulv som jeg synes er rigtigt flot. men mit ? er så, hvor hårdt er sådan en gulvtype kan det sammenlignes med ask bøg eg eller er det nærmere som fyr eller gran. jeg frygter det sidste.

 MSMS!

Morten    

"when your born, you get a ticket to the freakshow. When your born in america you get a front row seat"

5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Efter hvad jeg har hørt så skulle det være ca. 40% hårdere end eg.

Det kan slet ikke sammenlignes med fyr/gran.

Prøv at google det - der er meget nyttig info

Jesper

se på www.holseogwibroe.dk det er hvad vi har planer om at få lagt når vi skal renovere.
Ok det vil jeg kigge på TAKKER!!!

Morten    

"when your born, you get a ticket to the freakshow. When your born in america you get a front row seat"

Hej.

 

VI har nu haft vores bambusgulv i stue og køkken i et år, og er fuldt tilfreds med det. Vi har valgt et bambus Ekstrem fra Holse&Wibroe, som er enormt slidstærkt. Vi har valgt et matlakeret, da vi har hund og små børn. Mht. til trykmærker, skal der rigtig meget til. Joakim B. Olsen i vild tango og stiléthæle vil måske kunne anes. ;-)

Eneste minus, var at det var omstændigt at lægge, men når først det er lagt, er alt glemt.

Vi bor mellem Aalborg og Århus, og i skal være velkommen til at komme op og se det.

 

Mvh.

 

Jesper

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis