Tilbygning -hvordan kommer man billigst af med jorden.

Hejsa. Jeg skal til at lave en tilbygning på knap 70 kvm, så der bliver jo en del kbm jord der skal væk. Velnok 50 stykker ca. Hvordan kommer jeg billigst og lettest af med det - på en ordentlig måde forstås? Jeg bor ikke på en oliegrund, så hvis nogen af de herrer har planer om en skibakke i haven, giver jeg gerne et par børfulde :) Med venlig hilsen Lasse
Hejsa. Jeg skal til at lave en tilbygning på knap... Vis hele indlægget
18 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Fiahgt, du skal vist studere jordlag og matematik 2 cm = tyndt lag = 50 m2 i en m3 denne mængde er der x 50 = 2500 m2 græsplæne der skal laves om, og dette med ubrugeligt lerjord.

Ps. mine priser er gamle, og min vognmand var vist lidt flink (Carsten Henriksen, Greve). Få et tilbud.

Mener der er 8 M2 i en container. Men den trykker som een i helvede på din undergrund når de læsser.

MVH

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
Jeg fik at vide, i forbindelse med en byggetilladelse til udvidelse af garage, at jord indtil en kubikmeter kunne køres på genbrugspladsen, men hvis jeg ville flytte større mængder skulle dette meldes til teknisk forvaltning.

Tag Mr Maggo på ordet!

Er det godt?
Eller er det bare godt nok?


 Vær mod andre, som du ønsker, de er mod dig.
Kok og Havenørd.
Det var også bare et forslag til at løse problemet billigst muligt. Man kunne jo bare gøre det af et par gange kender flere der har gjort det med succes.

Hjemmelavet er ikke nødvendigvis et kvalitetsstempel.

Hvis du kan få her ned, kan jeg godt bruge det til netop en kælke bakke og til lidt opretning af min grund.
Eneste problem vil nok være der hvor det skal hend.
Annonce
fik lige en lys ide!!! Grav den ned HAHA :-)
Hørte lige at havet vil stige 100 cm i løbet af de næste 100 år.
Du kunne jo begynde på en kystsikring i nærheden, f.eks. der hvor de bygger helt ud i vandkanten! :)

Med venlig hilsen
ktm

 

det ville passe mig fint med en lille vandstigning. 100 cm ville rykke mig til 3. række og give 3 mio i kassen. Har dropet udbygningen, da det blev for dyrt. Er i stedet godt igang med at isolere havestuen og gøre den helårsanvendelig.
Men tak for alle svarene og tilbudene. Hav en god sommer - og svar lige på min anden tråd omkring isolering af gulv :)

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis