autoradio

Hvorfor kan jeg ikke få min autoradio ud af min opel,selvom jeg stikker 4 små umbraco nøgler ind i hullerne ??

God Håndværker

 

alt i Tømrer/snedker arbejde

12 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
det plejer da at virke, men det kan sagtens være du skal ruske meget i radioen samtidig...
Ved du hvordan griberne sidder fast?
Nogle gange kan det hjælpe at trække pinde/unbraco/? lidt ud igen. Men som ejnarmc siger. Du skal nogen gange have RIGTIG godt fat i radioen!! Ved det fra min egen. Den skal nærmest voldes ud:-(

Næstformanden

Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....
hEJ JEG PRØVEDE SELV OVERSTÅENDE I GÅR I MIN ZAFIRA FRA 2006.
jEG BRUGTE OGSÅ LIGE HÅNDKRAFTER FOR AT FÅR DEN LØS MEN DET KAN Sgtens lade sig gøre.
Jeg er så desværre stødt ind i et andet problem. efter at have fjernet multistikket og derefter indsat det igen virker min autoradio ikke mere.
Der er ikke lys i knapperne og jeg har tjecket om multisyikket sidder korrekt fast.
Kan i hjælpe med nogle gode ideer?

Mvh
Claus!

Hej

Hvis det er en helt original monteret radio skal du starte med at skrue 4 umbracoskruer ud af de huller som nøglerne skal i.

Derefter skal du bruge 4 styks runde "ting som lige passer ind i hullerne - de skal være ca 5 cm. lange og skal trykkes forsigtigt ind i hullerne mens du drejer dem lidt de skal ca 2cm. ind - men det er nemmere at låne et sæt "RIGTIGE" nøgler på et værksted derefter kan radioen trækkes forsigtigt fra side til side med nøglerne samtidig med at man trækker udad.

Hilsen Polobjørn 


"AUTOELEKTRIKEREN"
hej Dumle,
Ja det er den originale radio.
Jeg har et nokia installationssæt med bluetooth som åbenbart ikke virker og så ville jeg se og der var røget et stik ud eller lign.
Det eneste som jeg har gjort er at afmontere radioen tage multistikket ud og derefter sætte det i igen og skubbe radioen ind igen.
Jeg tænkte at det muligvis var en sikring og skiftede derfor den men der var heller ingen gevinst :-(
 mvh Claus!
Har du målt om der er strøm på stikket?
Hænger der nogle løse ledninger derinde efter din "voldtægt"?

There are 10 types of people.

Those that understand binary, and those who don't

Hej Gerhard,
Der hænger ikke nogle løse stik.
Jeg har ikke målt om der er strøm på.
Ved i  ledningerne mødes i den anden ende :-)?
Tænkte om der var et trix med en kode eller lign som man skulle trykke ind før der kommer strøm og musik. men jeg kan ikke finde noget om det i min manual?(ud over at præcis min radio kun kan virke i  min bil ?
Er der nogen der ved hvor man normalt placerer sådan en nokia boks ?
Mvh
Claus!

Ja nu du siger det ,var min bil engang afbrudt på batteriet i længere tid,der skulle jeg taste en kode men mener den stod på et kort der lå sammen med service bogen.

 


God Håndværker

 

alt i Tømrer/snedker arbejde

Der er yderligere 2 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis