behandling af hvidpigmenteret egetræ

vi har  hvidpigmenterede ege møbler og er nu igang med at behandle dem og har dertil nogle spørgsmål skal der slibes efter behandlingen eller kan man godt lade være syndes nemlig det er lidt fedtet efter det er behandlet:-( og kan man bruge almindelig grundrens istedet for trægrundrens? håber for hurtig svar da havde tænkt på at fortsætte i dag:-)

selvgjort er velgjort måske:-)

mvh kh

6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvilken behandling er det du giver dem siden du syntes træet er fedtet ? Det er jo noget forskelligt om der er behov for at slibe afhængigt af hvad du behandler dit træ med.

Herudover ser jeg ingen problemer i at bruge en anden grundrens end træ grundrens, hvis den du vælger vel og mærke er god nok til at gå i dybden i det omfang det er nødvendigt.
hej og tak for svaret jer har brugt træ sæbe hvidpigmenteret, skulle det blive fedtet af det?

mvh kh

Hej

Bruger selv det samme men det overskydende skal tørres af efter ca. 10 min. ellers bliver det nok fedtet - du kan komme ud for at træet rejser sig lidt efter behandling og så må du i gang med meget fint slibepapir .

Hilsen Polobjørn 

"AUTOELEKTRIKEREN"
hmm der står på bøtten at man skal tørre det af efter 30 min det er altså så for længe

mvh kh

Tja, enten det, eller også tørrer du det ikke godt nok af ?
ok prøver med 10min ved næste projekt

mvh kh

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis