Baad laenge paa land!!

Jeg har en KDY15kvm (junior fra '57) der har staaet paa land godt og vel 2 aar. Nu har jeg endelig faaet tiden til at gaa igang med den!
Men...
Baaden er nu (saagodtsom) renskrabet indvendig, og skal nu efterbehandles.
MEN DER ER EN REVNE!! lige over vandlinjen (Ca. 15 cm lang 2-3mm bred)
Kan/skal jeg fylde baaden med vand (fugte den)for at taetne inden jeg begynder at efterbehandle alt indvendigt med olie/filler/maling??

mvh
Nils
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
du skal fuge med et eller andet produkt der kan tåle vandet osv. nu har du jo netop muligheden for at fåen suger båd når den er renskrabet og kan beandles helt fra bunden - følg vejledningerne fra de annerkendte leverandører jeg bruger selv en del jotun produkter og er glad for det men vælg selv din favorit. Spørg et par forskellige fugeleverandøreer om hvad de anbefaler og vælg så selv. Held med projektet
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Du må endelig ikke fylde noget i revnen!!! Når træet udvider sig på grund af fugt, så presses den gamle revne større! Læg en våd klud på området ved revnen, og hold den våd et par dage, så vil du se at revnen lukkes. Hvis du vil have "fjernet" revnen ved at lukke den, så sæt en "lus" i, limet med epoxy-lim.

Gert Nøjsen

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på epoxy med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også