Bremsetromleaftrækker ønskes

Hej

Er der nogen der ved hvor man kan købe en Bremsetromleaftrækker til rimelige penge da jeg kun skal bruge den en gang, (eller er der nogen der har en til salg el. vil låne mig en Bremsetromleaftrækker en dag for et rimeligt lejevederlag) de er åbenbart ikke rigtig mere i handlen, har prøvet 4 forskellige værktøjsmagasiner men de har kun almindelige aftrækker, jeg kunne godt bruge sådan en universal med fire ben med aflangt hul så de passer til mange forskellige biler.
Gerne i Roskildeområdet.

På forhånd tak Boie   www.boie.dk 
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
de ar den her , http://www.biltema.dk/products/productlist.asp?iSecId=480&iSecId2=500 men det burde da ikke være nødvendigt medmindre at tromlen er rustet helt fast
Hej

Tak for tipset Bredker, jeg har fået det ordnet, jeg fandt 2 bolte som var flade under hovedet og med hjælp fra en 2 benet aftrækker og en skruetvinge til at holde benene på plads lykkedes lykkedes det. det var min egen fejl for efter at have sat en ny bremse cylinder på satte jeg bremsetromlen på plads men den skulle have nogle ordentlige gok for at komme ind lidt mere end godt var og derefter udluftede jeg cylinderen, da jeg skulle prøve den bagefter var hjulet totalt bremset efter 20 -30 meter på grund af varmen og så sad den sgu fast, problemmet nu er at den vandrette stykke jern der hele tiden sørger for at kompensere for slid har jeg desværre problemer med at få tilbage i neutral stilling og jeg kan se på bremsebakkerne at de kan komme længere ind til bremsecylinderfoden men det er umuligt for mig at få dem helt ind og derfor er bremsebakkerne længere ude end godt er så jeg er nok nød til at skille bakkerne ad hvis der ikke er nogen der har et cowboyder trick så jeg kan få dem tilbage til neutral stilling.

Et billed af problemet kan ses på
http://www.billedeupload.dk/photo/2009-03/8d0b793c/Bremsetromle-1.jpg.html

På forhånd tak








den lodrette pal tryker du bare opad, ligesom du gjorde da du skulle have tromlem af, det er jo den der kiler sig ned imellem bakken og afstandspladen der når der slides på bremserne

MVh. Jesper

Hej

Det er jo en vw du har - det ku du jo bare ha sagt

Gennem et af hjulbolte hullerne stikker du en skruetrækker ind og skubber kilen med fjederen opad - den er forsynet med små tænder i kanten så der skal trykkes lidt men så er det også  OK

Hilsen Polobjørn  


"AUTOELEKTRIKEREN"
Tak for alle de gode råd, det lykkedes mig at få tromlen af og som der er skrevet skulle palen skubbes opad, da jeg fig tromlen af lykkedes det mig at ødelægge de 2 små låseplader som holder via 2 fjeder bakkerne på plads, jeg regnede med at det skulle ikke være besværligt at købe 2 nye men - nej den gik sgu ikke, jeg blev nødt til at købe hele sættet med fjeder og alles drum an dram, til begge hjul så det blev 160 kr. men nu er det i orden, det er ikke en WV men en Seat Cordoba men det er muligvis det samme.

Tak for hjælpen og alle oplysningerne Mvh. Boie www.boie.dk
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis