Peugeot 405 Sætter ud.!

Hej Alle. Jeg har en Peugeot 405 fra 92, der sætter ud når den får omdrejninger. Det er meget i de lave gear, og efter 80km/t i 4. gear, og efter 120km/t i 5. gear. Jeg har med uden held skiftet roteren fordelerdækslet tændrørskabler og tændrør. Nogen der har nogle gode idéer til hvad det kunne være? Mvh Rasmus

 PEUGOET 405 1.9 GTX

15 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
har du prøvet med kaburator sprit? lyder lidt som kunne være det

selvgjort er velgjort måske:-)

mvh kh

120 kmt. 5. gear og har du husket race gear.????

smask siger gearkassen.??!!??

en spøg fra vittihed.( R for reverse.) vittihed. R for race.???

Lyder lidt som tændningen, den skal nok lige stilles.
hans2.hansen

Er ikke helt med i hvad din ordleg går ud på.

 PEUGOET 405 1.9 GTX

Jeg har leget i lidt i tankerne om det måske kan være generatoren der ikke producerer nok strøm, Lyder det helt hen i vejret? For vil ikke ofre 2000kr på en ny hvis det ikke kan være det.

Mvh Rasmus

 PEUGOET 405 1.9 GTX

Jeg har os tænkt lidt i tændingen, men har ladet mig høre at, bilen ville være meget sløv hvis tændingen stod forkert. Og det er ikke tilfældet.

Slet ikke, bilen kan stadig godt være hurtig, men ved hastigheder omkring de 100, kan tændningen godt sætte ud, vil tro at den står for lav i tændning, få lavet en kontrol, det tager 10 min og koster en hund.
Kræver det ikke en test-station at få den stillet, eller kan det gøre med pistol? For mange mekanikere ved jo godt hvad de skal have for at sætte en tester på.

 PEUGOET 405 1.9 GTX

Der kræves kun en tændningspistol og en mek: som ved hvad den skal stå.
Der er yderligere 5 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis