Toiletpumpe Fra NG 2410 02-06-2000 22:22 Min pumpe går får trægt og trænger til smørelse. Jeg ved, at spiseolieholder en tid, men det bliver med tiden sejt. - Er der nogen, der ved, hvadman ellers kan smøre med??MvhGeorg 3 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
Fra NG Trådstarter 2410 02-06-2000 22:23 Prøv med ganske alm. vaseline, det virker fint.Stævnrørsfedt kan også bruges - men gør pumpehuset lidt "gøjset".-- Hilsen Anders Funch Nielsen_/) _/) Rigtige Bornholmere sejler selv _/) _/)
thomdan 8 06-02-2001 13:29 prøv også at checke din udluftningsslange - hvis den er stoppet kan overtrykket ikke slippe ud, og det stopper systemet.Jeg har selv problemet.... Mvh,Thomas Degel\"Lady Blue\", Alma Blue 341... Er altid interesseret i en snak med folk med aluminiumsbåde
Sonnie 2331 07-02-2001 10:34 HejHelst bör man inte använda toilettpapper utan lägg det i separat plastpåse. Då kan man undvika stopp och att det går trögt att pumpa.Ett bra sätt att smörja är att värma färskvatten, till kroppstemperatur, och ha i vanlig matolja. 1 matsked till 2 l vatten är lagom. Häll i toiletstolen, och pumpa igenom. Det är bra att göra så vid varje säsongstart, och så ett par gånger under sommaren. Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.