Pebberspray?

Jeg overvejer at købe en til alle damerne i familien, da de er utrygge.
Jeg spørger ikke til moral, lovlighed og falsk tryghed, men om nogen har erfaring med at vores koner og døtre føler sig tryggere?
39 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
har du prøvet at spøre efter saltspray.!!!?
Min erfaring er at de mænd der angriber andre skulle have et ordentligt los i løgene!!

Min erfaring er dog også, at man ikke må bryde loven, for at føle sig "Tryk"
Jeg ved godt det ikke var moral du spurgte til. Men dine damer risikerer større straf end dem de vil skræmme væk!!

Et gammelt trick mine søstre og deres veninder har brugt, er en Duftneutral deodorant. Neutral, fordi det ikke skal "dufte" af deo.
Men "angriberen" ved ikke at det ikke er peberspray, før pigerne kan nå at løbe deres vej...

Næstformanden

Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....
når mankøber peberspray så kan man ligeså godt at købe stun gun med.

fra tesar.??? så for de rap over fingene.!
Det er jo i og for sig en form for våben, så mon ikke at trygheden kommer helt af sig selv på den måde..  Men det virker..

Men som næstformanden også skriver, en deo.. Det virker også som et skræmme moment, og hvis en eventuel overfaldsmand "lugter" lunten, så tryk på knappen.

Et sprøjt deo i øjne, næse og mund er ikke rart, kunne jeg forestille mig.. Og nu ikke noget med at "jamen han/hun kunne jo tage skade"..

Det kan godt være at de kommer til skade, men det er dig eller dem..

Mvh Mærsk

Annonce
Et skud deo forestiller jeg mig kun kan forværre situationen. Man skal nok være heldig for at pacificere en mand med sådan en. Jeg kunne frygte at angriberen kun blev hidsig over forsøget. En pebberspray pacificerer mere effektivt. Her er det vist ikke nok at lukke øjnene.
Jeg så engang i tyskland at der faktisk fandtes noget chilispray i en godt nok lidt større dåse... Den var beregnet til at sprøjte på ting som uopdragne hunde kan finde på at bide i...

Den tror jeg heller ik er sjov at få i øjnene... Og skide være med om folk tager skade hvis det du forsvarer dig med ikke er ulovligt

Deo vil give svie i øjnene og i store doser vil det føles som om man bliver kvalt.. Har jeg læst..

Og hvis det ikke er nok.. Så holder du da bare en lighter ind foran

Men ellers er det bare ned over grænsen og hente en dåse peberspray eller 10.


Mvh Mærsk

Send de damer til selvforsvar, men pas så lidt på hvad du siger til dem..

Sniffer  

hvad med at lave en pistolskæfte til pebberspray

så du fri for at fumle med dåsen der vender dyssen den galle vej.?

og er hurdiger i aftrækket.!

Der er yderligere 29 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis