Opvaskemaskine

Hej, vi har anskaffet os en bordopvaskemaskine. Vi har installeret den og det virker faktisk fint. Men har et spørgsmål som jeg har prøvet at få undersøgt uden held på nettet og i manualer.

Vi har tilsluttet den en koldvands vandhane under vasken og vi har skruet op for vandhanen og det virker som sagt fint.

Men skal vi tænde og slukke for vandhanen før og efter hver vask ? Personligt forstår jeg ikke at hvis dette ikke behøves at slukke for den, hvordan den stopper med at løbe når vasken er overstået.  

Med andre ord skal vi slukke for vandhanen efter vasken eller skal pille ved noget andet så man er fri for det?

Ved at man kan gøre sådan at det ikke nødvendigt at slukke for den, for sådan fungere alle normale opvaskemaskiner..:D

1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Hej VojenZ.

Jeg har også sådan en lille bord opvaskemaskine, jeg lukker nu ikke for vandet når maskinen ikke bruges. Du skal blot sørge for at din maskine er slukket når den er færdig med vask, min står stadig tændt efter endt vask og skal lige have et lille drej på betjenings knappen. Det er en elektromagnetisk ventil der sidder og lukker vand ind i maskinen, når der ikke er strøm på maskinen kan den ikke åbne.

 

V.h.  Håndværkeren

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis