Bevare "rå" look efter vandskurring?

Hej

Vi har fået vandskurret en række vægge indendørs og synes det er flot at man kan skimte de gule sten bagved. Det giver et flot skær. Men uden maling er det noget porøs og smulrer.

Jeg tænkte at der må findes noget klar/farveløs forankringsgrunder eller lignende som kan danne en klar usynlig overflade der kan beskytte muren.

Men forankringsgrunder er også kendt som 'blå vand' fordi det farver. Findes der noget jeg kan bruge?
Har også overvejet vandglas men det bliver nok for skinnende. Det skal jo ikke ligne klarlak bagefter.

Glæder mig til at høre jeres forslag
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
10200 google-hits på forankringsgrunder så mon ikke der findes en af dem uden farve - har bla. set det i Silvan ;-)

/BOFH

Giv mig min kop kaffe og et serverrum!

forstår ikke linket til skalflex. Det er da slet ikke farveløs. Det skal være noget a la forankringsgrunder.
Har skam søgt meget på google. Har dog ikke fundet ret meget. Fandt noget der hedder støvbinder som måske kan bruges.
Kan du ikke komme med nogle links til farveløs forankringsgrunder?
www.olt.dk  Hos dem har jeg købt hvid/farveløs forankringsgrunder. Jeg mener også at jeg har brugt noget fra maxit til at grunde før maling med cempexo. Det var også hvidt/farveløst.

mvh jan
Er det bare mig der husker galt, eller plejer den blå forankringsgrunder ikke at blive farveløs når den tørrer op?? Hvis ikke mener jeg, at den forankringsgrunder som Silvan sælger under slavemærket domestic er hvid - så den er jeg ret sikker på ikke bliver blå..
tak for svarene allesammen.
Vil tjekke den fra silvan.
Så er det jo også klar til at male over hvis vi senere ønsker det.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også