hvilken kaburator ?

Hey alle sammen da jeg er igang med at tune min puch maxi og vil sætte dette cyllinder på http://www.protunahandels.de/product.asp?c=179044535&n=19066994&pn=19067002 og dette nos på http://scooterland.dk/default.asp?PageID=3&ProductCategoryID=2430,17,123,1156. Hvilken kaburator synes i jeg skal bruge ?
Hey alle sammen da jeg er igang med at tune min... Vis hele indlægget
25 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Det er da rigitg dejligt at have en der er så negativ som dig Håndværkeren!


Jeg tror bare du skal ignorere zivas, du har at gøre med en meget bitter mand, som troligen selv aldrig har været ung, man må jo håbe at manden ikke har børn, her tænker jeg på den måde han taler (skriver) på.

Ja, det var et surt opstød, men jeg har tidligere kommenteret den måde som håndværkeren udtaler sig på og det undrer det mig at han må blive ved.

Jeg ved godt at håndværkeren har 4982 indlæg, men "meget" af det han skiver er jo det rene vanvid!!
Hold nu op PeterR, du ved jo godt at unge menesker ikke drøner rundt på markerne i dag, mange af dem har aldrig betrådt en sådan.


Nu ved jeg ikke hvorfra du kender zivas alder håndværker ??

Det har jo gået galt for dig tidligere, når du har prøvet på at gætte andres aldre, kan du huske ham piloten i en anden tråd??
Skrevet af nosi den 04-03-2009 17:02
Hold nu op PeterR, du ved jo godt at unge menesker ikke drøner rundt på markerne i dag, mange af dem har aldrig betrådt en sådan.


Nu ved jeg ikke hvorfra du kender zivas alder håndværker ??

Det har jo gået galt for dig tidligere, når du har prøvet på at gætte andres aldre, kan du huske ham piloten i en anden tråd??
Ja ja jeg kan og hvad så ! har du ikke andet at lave end at pille i din navle
Hvis du havde noget konstruktivt at bemærke til tråden her var det fint, men direkte person angreb gider jeg ikke, så bare luk R...

jeg kan ikke huske men en af dem i københavn.

prøv at google harley davidson.
Nosi og i andre. jeg ved hvorfor han er så sur og det:P det må være der hjemme med konen det galt så. eller virkelig dårlig medarbejjder:P haha

<p>Puch Maxi 2 gear. Puch Maxi K Model. Hilton cykel.</p>
Annonce
Undskyld forstyrelsen i tråden zivas !!

MVH Nosi
jeg tror at han skal ha en dåse tun i sin to  hjuller

Håndværkeren er ikke sur, det gider jeg ikke bruge mit liv på.

Men Håndværkeren er kontant og reel, så kan du ikke lide lugten i bageriet så smut.

Som jeg tidligere har skrevet, er LDS. ikke beregnet på at råde andre menesker til at begå noget ulovligt, derfor ryger Håndværkeren op i det røde felt når visse brugere skider højt og flot på det.

Og så er det de færeste menesker over 18 år, der gider ligge og rode med Maxi og diverse tun og jeg ska gi dig ska jeg !

Til orientering, så har undertegnede altid været meget afholdt på de arbejds pladser jeg har været ansat på, netop fordi jeg er kontant og reel over for mine medmenesker.

men lille ven. vi må da hjælpe alle dem der vil have tunet deres maxi'er, eller hvad de vil, vis de bare kører hvor det er tilladt, og der kan vi da ikke gå rundet og lege politi og sige stop stop det må i ikk!

For jeg kan ikke lige se noget ulovlig i det?

<p>Puch Maxi 2 gear. Puch Maxi K Model. Hilton cykel.</p>
Jeg har absolut intet imod maxier. Kun dem der
1) Kører 22,5 km/t fordi de larmer og lyddæmpende vinduer er ikke noget der stopper en maxi lyd af en eller anden grund.

2) Kører mere end 30 km/t og så på cykelstien, ud på vejen sammen med bilerne. Du er alligevel blikfang for polisen.

Den der delorto på siden, hvad er der så tosset ved den. Der er tilmed en studs så jeg. Hvorfor give 5000+ for en HD karburator din "tosse"..... Men du kunne jo så begynde opbygningen af en HD af den vej.
Jeg tror ikke du er så gammel, og deraf dine underlige ideer.

MVH

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
Der er yderligere 5 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis