Denso navigation ford mondeo 2004

Ford Mondeo's Denso RNS high-end Satellite Navigation System features a high-resolution 7" Hej er der nogle det kender til det mangler en dansk brugervejledning og en dvd opdatering er der nogle der kan hjælpe mig
Ford Mondeo's Denso RNS high-end Satellite... Vis hele indlægget
302 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce

Hej var det muligt at få sent manualen på dansk

og hvad med en kopi af dvd ??

 

Mvh

Mulle

[email protected]

Hej icemat73 var det muligt at få manualen på dansk og en kopi af 08-09 skiven
mvh
Themulle

[email protected]

Hej var det muligt at få sent manualen på dansk    ?  

Mvh. Thomas
Ford Mondeo 2.0 TDCI Stc. 130 HK+ org.Denso Navi   

mail adr. [email protected]

Takker !


TKS

Hejsa Icemat

Jeg har også en Mondeo årgang 2003 med Denzo, jeg kunne også godt tænke mig at komme med på mail listen ;)

[email protected]

Tommi
Hej Morten,

Du behøver ikke længere at sende mig en DVD, idet jeg nu har brændt et image af kort versionen 2008-2009 jeg har hentet på nettet (8,5GByte dual layer image) - og det virker perfekt! :-)

Ellers tak for hjælpen!

Henrik
Hej Henrik

Hvor har du fundet det download link henne ?

´hilsen
Tommi

min mail er i et tidligere indlæg
Hejsa alle interesserede...

Jeg har nu downloaded, brændt og testet "Ford DVD navigation system" med europa 2008-2009 kort versionen - og den virker bare perfekt!!! (Kører med den nu)

Der er ialt 42 ".rar" filer der skal hentes, som ved udparkning danner det komplette image af den original dual layer DVD på 8,5GB. Endvidere er selve Ford/Denso navigator update filen  (sw. v. 2006-2007) også på denne side. Denne skal brændes på en separat DVD og køres inden den nye navigations-DVD 2008-2009 isættes. (SW. Updaten tager ca. 10min!)

http://rapidshare.com/users/G5ZEOB/?byfilename=1

Tip: Da det er over 8GB der skal downloades, kan jeg kun anbefale, at man betaler for en 3-dags premium konto til ialt 4,5 euro - ellers kan man kun hente 1 fil af gangen - og med meget stor ventetid imellem hver fil... Sagt med andre ord - man blir' ALDRIG færdig!

- Ford/Denso navigator update filen (sw. v. 2006-2007) brændes på en DVD +R 4.7GB
- "Ford DVD navigation system" Image filen brændes på en DVD +R DL @ max. 2x speed

Jeg har brugt denne imagebrænder http://www.imgburn.com/

Hilsen Henrik

Hej Henrik

Nu har jeg downloadet men jeg mangler et password som jeg skal bruge når det skal pakkes ud

Hilsen
Tommi
Der er yderligere 272 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis