Denso navigation ford mondeo 2004

Ford Mondeo's Denso RNS high-end Satellite Navigation System features a high-resolution 7" Hej er der nogle det kender til det mangler en dansk brugervejledning og en dvd opdatering er der nogle der kan hjælpe mig
Ford Mondeo's Denso RNS high-end Satellite... Vis hele indlægget
302 svar
 Følg tråden
Der er 280 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg kunne også godt bruge en copy!!!
Sætter du DVD'en med kortet i drevet i bagagerummet?
Ja det gør jeg bestemt ;-) men den skriver at den ikke kan læse dvd'en

Æ Viking
Jeg har læste mig til at drevet i bagagerummet er af rigtig dårlig kvalitet, og derfor meget følsom overfor fremmedlegmer og ridser på skiven. Man har førhen kunne få rensedvdskiver til rengøring af dvd drev, ved ikke om de stadig kan fåes. Muligvis derfor du har problemer med at læse skiven.
Annonce
Ja det kunne godt tænkes for jeg har en brændt dvd med 2008 - 09 Den vil den pludselig heller ikke læse mere! Men den originale vil den gerne! Jeg har haft sådan en engang, ved heller ikke om de fås mere, men det kan da undersøges ;-)

Æ Viking
Har du installeret opdateringen der var med?
Nej det har jeg ikke for den vil heller ikke tá den, men den opdatering som var med er den som er installeret i anlægget, kan jeg se når jeg går ind i opdatering. Jeg har været hos den lokale radio tv mand og fået renset dvd maskinen men den vil stadigvæk kun æde den originale dvd-kort! "Og den er fra 2002" :-/ Når jeg sætter kortet i skriver den " Indstill. Disk er ikke DVD kort " !!!

Æ Viking
Mon ikke det er en dårlig skive, jeg ville forelægge problemet hvor du har købt den, har læst om nogen som har haft samme problem og har fået en ny skive
Jo det tror jeg faktisk også det er. Mail er sendt med problemet ;-) så må jeg se hvad sker.

Æ Viking
Der er yderligere 12 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis