Denso navigation ford mondeo 2004

Ford Mondeo's Denso RNS high-end Satellite Navigation System features a high-resolution 7" Hej er der nogle det kender til det mangler en dansk brugervejledning og en dvd opdatering er der nogle der kan hjælpe mig
Ford Mondeo's Denso RNS high-end Satellite... Vis hele indlægget
302 svar
 Følg tråden
Der er 250 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Hej der skal sidde en kort dvd i afspiller i bagagerum (der sidder den i en station car) i ventre side

Har godt led med lys og lygte og kan ikke finde den . Min bil er dog en Sedan og i venster side forfindes kun advarselstrekant og en førstehjælpskasse

Mvh
Viisholm
Jeg har fået fat i det helt nye 2011-2012 kort opdatering til samt 4.40 software opdatering som virker fandt det i det i England , så hvist nogle er intresseret så send mig en mail og vi finder ud af det  
Hejsa

Jeg er interesseret i opdatering af mit Denso anlæg i Focus'en. Kan vi finde ud af noget?

MVH Sydfynboen
Hej Gorken.

Jeg er også interesseret i en dvd.

Mvh Michael
Jeg har en mondeo fra 2004 med en Ford/Blaupunkt Travelpilot EX navigation.
Men da jeg har købt bilen brugt har jeg desværre ikke DVD skiverne.
Er der nogen der kan hjælpe?

Mvh Jonathan Kingsley
8362 Hørning

Email: [email protected]
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Hej alla. Jeg ved godt at denne tråd er ved at være et par år gammel, men jeg er desperat. Jeg var ved at opdatere min Denso til sw 4.40 og til 2012 kort, under sw opdateringen sker ven pludselig at jeg skulle indsætte system disk. Hvad skal jeg gøre, jeg har ikke fået nogen system disk med? Jeg ved godt at lige nøjagtig denne problemstilling er taget op tidligere, men har efterhånden svært ved at finde hovede og hale i denne lange tråd. Håber i kan hjælpe mig.

Hilsen Søren
Hej

ser ud til at din sw disk ikke funker

du må ud og finde en der funker
Der er yderligere 42 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis