Stikkontakt

Kære alle lav-det-selv bruger

Jeg er støt ind i et problem jeg vil hænge min projektor op i loftet men jeg ved ikke hvordan jeg får strøm til den på den næmmeste måde jeg har tænkt på at lave en stikkontakt oppe i loftet men er der nogle der har en ide.

Mvh

janbo1

 

 

 

 

 

6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Var det dog ikke 100 gange nemmere at du satte en længere ledning i din projektor. Så kan du eventuelt sætte sådan nogle kabelkanaler op på loftet som ledningen kan skjules i !
Nu vil jeg først lige sikre mig at du mener det samme som jeg med kabelkanal. Den jeg tænker på kan du ser her hos www.harald-nyborg.dk  søg på nr. 6092
Det pæneste vil være at få en elektriker til at trække strøm til et udtag i loftet. Så kan du samtidig få lavet både antenne og div. andre udtag.

Håndværkerens forslag er selvfølgelig også en løsning. Men jeg synes det er grimt af H... til med kanaler/ synlige ledninger!! Men nu har jeg også været elektriker det meste af mit unge liv. Og alt hvad der kan gemmes væk, skal væk!!

Næstformanden

Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....
Hvis du har mulighed for det, så lav det skjult... Hvis ikke så brug kabelkanaler.. Det er ikek kønt, men pænere end ingenting... :-)
jeg mener det samme

 

 

 

 

 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis