Persienne-snor

Hej

En af snorene (2 mm) i min persienne er 'sprunget' - har været i div. forretninger/byggemarkeder uden held. Formoder at det er nylon/polyester - kan man ikke finde sådan en fætter online?

/Michael
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Godt nok recursespild men tror faktisk det ville være lige så billigt at købe en ny persienne i mindste/billigste udgave og så snuppe snoren derfra, med mindre du påtænker at skifte mange i fremtiden.

Fandt denne her til dig.

http://www.carl-ras.dk/e-shop/entreprenoermateriel/snorogtov/nylonsnor/persiennesnorhvid_45430110/
Jeg ville nu nok prøve en gardin/stof forretning.. Der har jeg købt meget gardintilbehør i løbet af årene... Der ligger en forholdsvis velassorteret en af slagsen i ballerup på gågaden bag stationen.
Tak for input.

Gumshoe> yes, overkill - til trods for at en ny persienne = knap 500.- ;)

FWM> en mulighed.

Twist> kommer da af og til forbi Ballerup ... en mulighed.

/Michael
Da jeg arbejded i en gardin forretning havde vi den slags snor på lager... Vi skiftede af og til snorer i persienner som var sprunget eller blot kortede persinnerne op i enten bredde eller højde. Så jeg ville også prøve i den lokale gardin shop. Er det f.rks. en Faber persienne med farvede stigbånd og snor skal de nok skaffe det hjem, men koster ikke mange håndøre...

Med venlig hilsen

Anders

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis