Heatmax

 Hej med jer der ude . jeg er ny i dette forum ,det ser spændende ud.

Jeg er en af dem der har købt en varmepumpe ud til min garage jeg er pensioneret blikkenslager og mente at jeg godt kunne montere sådan en selv, og tror også også at det lykkes men så kommer det svære for mig. Det er det med fjernbetjeningen og teknik det har jeg det meget svært med. Jeg har læst papirerne, men er der ikke en der kan forklare det på en anden måde jeg er ikke så god til elektronok anlægget hedder  Heatmax 14000 btu .

Jeg har kørt en test, som man skal (i ca. 1 time), derefter skulle den være klar til brug. Men jeg har indstillet den til at varme, og temp. på 24 gr. Men den varmer ikke.

Er der en eller anden, der kan fortælle mig hvad der evt. kan være galt?????

Med mange venlige hilsen amazone.


 Hej med jer der ude . jeg er ny i dette forum ,det ser spændende ud.

Jeg er en af dem der har købt en varmepumpe ud til min garage jeg er pensioneret blikkenslager og mente at jeg godt kunne montere sådan en selv, og tror også også at det lykkes men så kommer det svære for mig. Det er det med fjernbetjeningen og teknik det har jeg det meget svært med. Jeg har læst papirerne, men er der ikke en der kan forklare det på en anden måde jeg er ikke så god til elektronok anlægget hedder  Heatmax 14000 btu .

Jeg har kørt en test, som man skal (i ca. 1 time), derefter skulle den være klar til brug. Men jeg har indstillet den til at varme, og temp. på 24 gr. Men den varmer ikke.

Er der en eller anden, der kan fortælle mig hvad der evt. kan være galt?????

Med mange venlige hilsen amazone.

3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Kører kompressoren?
Har du åbnet ventilerne?
Er ledningerne forbundet korrekt?

Næstformanden

Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....
Jeg er i tvivl om kompressoren kører, men jeg kan se og høre at møllen kører rundt!!
P.S. Det var mig der mailede til dig;)

 Hej med jer der ude . jeg er ny i dette forum ,det ser spændende ud.

Jeg er en af dem der har købt en varmepumpe ud til min garage jeg er pensioneret blikkenslager og mente at jeg godt kunne montere sådan en selv, og tror også også at det lykkes men så kommer det svære for mig. Det er det med fjernbetjeningen og teknik det har jeg det meget svært med. Jeg har læst papirerne, men er der ikke en der kan forklare det på en anden måde jeg er ikke så god til elektronok anlægget hedder  Heatmax 14000 btu .

Jeg har kørt en test, som man skal (i ca. 1 time), derefter skulle den være klar til brug. Men jeg har indstillet den til at varme, og temp. på 24 gr. Men den varmer ikke.

Er der en eller anden, der kan fortælle mig hvad der evt. kan være galt?????

Med mange venlige hilsen amazone.

Mailede hvornår? Mener du PM?

Du burde kunne høre kompressoren. Og møllen skulle ikke køre hvis komp. står stille! Nu er du sikker på at blæseren kører og at det ikke bare er vinden der drejer den rundt?

Næstformanden

Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis