Mangler et login til Gør det selv

Hej med jer.

Jeg står og skal bruge et login til Gør det selv's hjemmeside. Jeg har været medlem i en del år, men har afmeldt det, på grund af, det tit var det samme som kom i bladene.

Men nu står jeg lige og skal bruge et login. Skal nemlig lave denne http://www.goerdetselv.dk/Crosslink.jsp?d=119&a=3165 seng.

Kan en af jer hente denne artikel til mig?

M.v.h

Tommy Holgersen
11 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Hej Tommy.

Så vidt jeg ved får hvert medlem sin egen kode til Gør det selv bladets webside, så du kan bare melde dig ind igen.

Vi her på LDS. har det princip, at vi ikke opfordre eller hjælper andre med at snyde, og det er det du ber om, så bare glem det.

 

V.h.  Håndværkeren

Hej Håndværkeren.

Ja, det er selvfølgelig det nemmeste, bare at melde sig ind. Men det koster penge. Og jeg har været medlem i mange år. Men som jeg skrev, meldte jeg mig ud, på grund af, at mange af artiklerne var gengangere. Og desværre er den seng som jeg leder efter, ikke i et af de 150 blade jeg har. Har tjekket.

Nu står jeg så lige og skal bruge den ene artikel. Jeg spørger derfor om der er en venlig sjæl der gider hente den til mig. Er det snyd? Så længe der ikke tages penge for det eller det bruges professionelt, så kan jeg ikke se der skulle være noget galt.

M.v.h

Tommy
det er vist det der hedder "fildeling" :(
Problem løst. Tråd slut.
Vil anbefale folk at holde sig LANGT væk fra den "Pengemaskine" jeg ligger pt i stor kamp med dem, de har vidergivet mine personlige oplysninger til andet firma, som derefter har oprettet mig som abbonent..

Kort fortalt, når man får et md's blad så er der 2 giro kort et til at betale selve abo, og som regl et hvis man ønsker at deltage i deres lorte tilbud (ja undskyld sproget).. Sagde JA TAK til 1 gratis komputer for alle blad, samt et USB TV kort til 49,25....

For 14 dage siden fik jeg et giro kort og en tillykke seddel fra komputer for alle med det nye abo og en regning på 139kr

Siger det igen

HOLD JER LANGT VÆK FRA DET FUSK......


Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Jo tak, den kender jeg også, men heldigvis er min kone noget kvikkere end mig, og det siger så ikke alverden, og vi undgik at falde i fælden med alle deres irriterende forsøg på at tage røven på en.
Et rigtig trist foretagende, som jeg ikke vil være kunde i, og som jeg advarer andre mod at lade sig involvere med.
Ja faktisk er FUSK et dækkende udtryk!

Med venlig hilsen
ktm

 

Tja, jeg er nu ked af jeg valgte det abo til at starte med, det har bare været en dyr fornøjelse at komme udaf.. lidt som da jeg var 3 og debitel kunde

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.

Okay så de er ikke bedre end de sædvanlige bladsmører hajer.. så gider jeg slet ikke overveje det :-)

Du kan se bladet på de fleste biblioteker og så selv bedømme kvaliteten af deres artikler. Personligt finder jeg indholdet af artiklerne er af høj standard, og hvis man regelmæssigt læser dem, vil det nok ikke være nødvendigt, at stille helt basale spørgsmål her i dette forum.
Der er yderligere 1 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis