Opdatere hjemmeside

Hej.

Har fået et lille problem med min hjemmeside, kan nemlig ikke komme til at opdatere den med microsoft frontpage.

Normalt når jeg skal opdatere den, så går jeg ind på siden via internet explorer, og vælger så "rediger med frontpage"  førhen kom der så et vindue op hvor jeg skulle skrive mine koder, og så kunne jeg redigere.

Nu kommer der i stedet et vindue op, der spørger om jeg vil åbne  som HTML, RTF eller som TEKST. Vælger så HTML. Derefter kan jeg godt ændre/ redigere, men kan ikke komme til at gemme siden på den server hvor den skal ligge.
Får en fejlmeddelse om at "serverudvidelser understøtter ikke denne funktion på FTP-Servere"
Har ingen ide om hvad det betyder, eller hvorfor jeg ikke kan logge på serveren med frontpage.

Nogle gode råd ? ?

Mvh
Sømanden
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
jeg går altid en anden vej og starter frontpage og henter siden hjem

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Serveren kører sandsynligvis ikke frontpage extensions længere. Det bliver du nødt til at chekke med din udbyder. Alternativet er at du skal downloade siden til din computer. Redigere den med frontpage og gemme den. Derefter kan du uploade den igen. Download og upload foregår typisk via FTP, men igen skal du chekke det med din udbyder. Et godt FTP program er FTP Commander, men der findes mange forskellige - prøv at google på 'freeware FTP client' eller kig på tucows.dk eller download.com.
Hej.

serveren / udbyderen er one.com Inde fra deres side, kan jeg godt logge ind og bruge deres program til at redigere. Synes bare det var nemmere med frontpages, da jeg efterhånden havde vænnet mig til at bruge det.

Prøver lige at læse lidt mere inde på deres side, om de har ændret nogle indstillinger eller lignende.

Mvh
Sømanden
Har selv en side på one.com, og bruger ftp. Jeg mener bestemt ikke de kører frontpage extensions, specielt ikke efter de lancerede deres webcreator, men du kan jo bare stille spørgsmålet på deres support chat - det er den hurtigste måde at finde ud det på.
Hej.

Så har jeg chattet med one.com. Og ganske rigtig, så bruger de ikke frontpage extensions. Undrer mig bare over hvad der så er sket, da jeg ikke tidligere har haft problemer med at updatere siden.
Nå kan jo "nøjes" med deres webcreator så.

Tak for svarene.
Hej.

Så lykkedes det at lave opdateringer med frontpage, og programmet ftp commander. Skulle lige ind i brugen af det, men så gik det da.
Siger tak for hjælpen.

Mvh
Sømanden
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis